Vraag

verliefd op mijn beste vriendin

  • 20 November 2023
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Badge

Hoi, nou de titel zegt het al ik ben verliefd op mijn beste vriendin ik wil het wel tegen haar zeggen maar ik ben bang dat onze vriendschap word verpest wat moet ik doen, moet ik het aan haar vertellen of niet?


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi! Ik zou eerst even goed nadenken of je 100% verliefd bent of gewoon van haar houdt op een vriendschappelijke manier. En ik kan zelf niet beslissen of je het haar moet vertellen, dat is wel lastig! 

Reputatie 2
Badge +1

Hi,

Ik heb ook in deze situatie gezeten, wat ik daarvan heb geleerd is: luister naar je onderbuik gevoel!!! Als er een klein stemmetje in je hoofd zegt dat jullie eigenlijk niet zo heel goed bij elkaar passen is dat in mijn geval altijd een teken om nog wat langer af te wachten. Probeer bij haar te peilen of ze een crush heeft, en of ze wil vertellen wie het is. Ik raad je aan om het eerst een beetje af te tasten; als in iets vaker op de arm aanraken enz en gewoon nog closer worden voordat je je gevoelens deelt.

Weet wel dat als het echt een goede vriendin is, dit uiteindelijk jullie band niet al te erg zou moeten beïnvoelden!

Dus; wees jezelf, tast het een beetje af en probeer nog closer te worden en dan kijken hoe zij daarop reageert!

Heel veel succes :)))

Reageer