Vraag

verliefd op mijn beste vriend

  • 8 February 2024
  • 4 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hoi allemaal!

ik ben dus verliefd op mijn beste vriend, en ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. ik ben 13 jaar en een meisje. ik ben bang als ik naar hem toe ga en het vertel, we misschien onze vriendschap verliezen, maar aan de andere kant vind ik hem heel leuk! HELP ME!!!

 

groetjes ikzegmijnnaamniethoor


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ikzegmijnnaamniethoor 

Mijn advies, gewoon doen!

Je kan wel wachten, maar dan zit je er mee. De kans dat hij je terug leuk vind is er zeker omdat jullie al goede vrienden zijn maar dat is niet 100% zeker.

Anders kunnen jullie toch nog gewone vrienden blijven als je dat fijn vind. Als je het wilt zeggen, doe het dan wel face-to-face!

Laat mij weten hoe het gaat, ben zeer benieuwd.

Groetjes ItzJustin

Reputatie 3
Badge +1

Probeer te flirten gaat hij terug flirten dan zeker voor gaan mannen zijn dom dus je miet heel overduidelijk flirten niet van het ene op andere moment maar doe het snel in een maand kan veel gebeuren! Zet de vriendschap wel op 1 zorg niet dat je gevoelens de vriendschap verslechteren als het ooit iit gaat is dit heel lastig om elkaar nog te zien vaak

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb dus het zelfde ik was al best wel lang verliefd op me beste vriendin en nu hebben we al een half jaar verkeering zijn allebei lesbi/bi. En toen ik hey vroeg snapte ze het dus ik zou zeggen doe het gewoon en als je het niet durf zeg het dan als je er echt klaar voor bent

Reputatie 2
Badge

Probeer te flirten gaat hij terug flirten dan zeker voor gaan mannen zijn dom dus je miet heel overduidelijk flirten niet van het ene op andere moment maar doe het snel in een maand kan veel gebeuren! Zet de vriendschap wel op 1 zorg niet dat je gevoelens de vriendschap verslechteren als het ooit iit gaat is dit heel lastig om elkaar nog te zien vaak

bedankt voor de tip! maar hoe doe ik dat? jongens mogen ook reageren! wat vinden jongens leuk?

 

Reageer