Vraag

verliefd op mijn beste vriend

  • 21 March 2022
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey!

Vandaag wil ik eventjes wat vragen aan de mensen hier op dit forum. Ik heb namelijk wat meegemaakt met mijn beste vriend. Ik ken hem ongeveer 6/7 jaar en hij woont best wel een eindje hier vandaan. Daarom blijven we al sinds klein altijd bij elkaar slapen als we gaan afspreken zodat we meer tijd samen hebben en je niet zo lang hoeft te reizen voor korte tijd. We zijn op dezelfde dag jarig alleen is hij 1 jaartje jonger dan ik, we vieren dan ook af en toe samen onze verjaardag! Onze ouders kunnen het ook goed met elkaar vinden! Omdat ik een 2 persoons bed heb slaapt hij gewoon bij mij in bed en ik vind dat dat moet kunnen als beste vriend. Als ik bij hun slaap dan lig ik op een matras naast zijn bed omdat hij een 1 persoons bed heeft.

Ik had al een tijdje gevoelens voor heb voor dit gebeurde, maar stopte het weg omdat ik dacht: “het is mijn beste vriend voor al een hele lange tijd, dit kan toch niet”. Laatst bleef hij voor een weekend bij mij, hij kwam op vrijdag en ging zondag avond weer weg. In de nacht van zaterdag op zondag hebben we eerst samen YouTube gekeken in bed en daarna zijn we gewoon gaan slapen zoals altijd en die nachten ervoor. Toen we wakker werden lagen we erg dicht tegen elkaar aan.. Toen ik wakker werd zag ik dat hij me aankeek.. Ik schrok eerst, want ik wist niet of hij dit erg vond. Dus ik draaide me snel naar de kant waar ik lag maar op dat moment sloeg hij een arm om me heen. We hebben zo uren geknuffeld en zijn zelfs dicht bij elkaar gekomen waarbij mijn lippen zijn lippen bijna raakte. Beide durfde we denk ik de stap niet te zetten ondanks we zo dichtbij waren. De hele dag gaven we elkaar knuffels en sloeg hij een arm om me heen, ook tijdens het gamen.. Toen hij die avond weg ging miste ik hem heel erg.. We hebben nog een tijdje gesnapt en zo nu en dan snappen we nog steeds, maar we hebben het beide druk met school. Ik stuur hem elke keer dat ik hem mis en dan reageert hij met “ik mis jouw ook”… Binnenkort gaan we weer met beide gezinnen wat leuks doen, en ik heb daar heel veel zin in..

Tot nu toe is er niks akwards tussen ons, ook niet tijdens het bellen ect.. Maar ik weet niet wat ik nu moet doen. Sinds dit gebeurd is kan ik het niet uit mijn hoofd zetten.. En zit ik alleen maar te denken, wat als we die keer onze kans gepakt hadden en elkaar gingen zoenen.. Was alles dan duidelijker geweest?  Ik weet gewoon niet hoe ik erachter moet komen of hij mij ook leuk vind en of dit wel verstandig is met je beste vriend… En of hij dit misschien voor 1x deed en dat het daarna weer gewoon ‘beste vrienden’ is…

IEMAND DIE MIJ KAN HELPEN!? Ik hoor het graag xx

 


2 reacties

Reputatie 2
Badge

jeetje! wat een verhaal! gezien het verhaal van het in bed knuffelen denk ik dat er wel meer is als vriendschap! maar dit weet je natuurlijk niet zeker. maar 9 van de 10 keer vind hij jou dan ook leuk! misschien kun je hem weer uitnodigen om te blijven slapen en ga dan iets leuks doen samen! suggesties: iets bakken, bios, koken! en probeer dan s'avonds in bed weer dicht bij hem te kruipen. als hij terugtrekt vind hij je waarschijnlijk niet leuk, maar als jullie gaan knuffelen waarschijnlijk wel! als dat 2e gebeurd, en je ziet de mogelijkheid: KUS HEM DAN GEWOON! als hij het niet leuk vind merk je dat vast wel, en kun je de situatie uitleggen! 

ik hoop dat dit goede tips zijn! heel veel succes! 

Reputatie 3
Badge

Hey 

ALs je niet weet of je iemand leuk vind kan je je dat oneindig lang afvragen, maar daar kom je niet verder mee. Ik zit een klein beetje in de zelfde situatie als jij (zie mijn topic) en ik heb al dat piekeren over of je hem/haar nou leuk vindt gestopt. Je kan gewoon in het moment blijven; ‘je bent blij als je bij hem/haar in de buurt Bent en andersom .’ Dat beseffen is al genoeg. Dan maakt het niet uit of jullie echt verliefd zijn of gewoon vrienden zijn.

dow gewoon wat goed voelt en dan komt het vast allemaal goed 😊 

Reageer