verliefd op mijn beste vriend

  • 24 October 2020
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben een meisje van 15 jaar.  Een paar weken geleden hadden ik en mijn beste vriend elkaar verteld dat we elkaar leuk vinden. Ik vind hem al heel lang leuk, zegmaar langer dan een halfjaar.  Een week nadat we zegmaar ‘fix’ hadden had ik gezegd dat we beter vrienden kunnen blijven omdat ik onze vriendschap niet wil de verpesten. Nadat k dit hem verteld had begon hij heel erg achter een meisje te lopen en ik kon dat gewoon niet aanzien. Dus ik had gevraagd of we het opnieuw konden proberen want blijkbaar vond ik heb dus heel erg leuk. Dus sinds twee weken hadden we officieel ‘fix’.  

Iedereen pushte ons om een relatie te nemen enz en hierdoor hadden we niet echt meer leuk contact. Hierdoor voelde het gewoon minder goed ofz. Een paar dagen geleden heb ik hem verteld dat mijn gevoelens voor hem minder werden omdat ik geen vlindertjes meer voelden. Hij vertelde mij dat hij hetzelfde had. Hij zei ook dat ik hem even de tijd moest geven en dat we gewoon nog vrienden kunnen blijven.  En hij zei ook dat als k hem ooit nog een keer leuk ga vinden het nooit iets gaat worden omdat ik hem al twee keer heb gefriendzoned. Alleen mijn gevoelens voor hem zijn niet minder geworden, ik besefte me alleen dat k van hem houd. Alleen ik ben heel erg bang om een relatie te  hebben enz. 

Maar wat moet ik nu doen? Want ik wil geen vrienden met hem zijn, ik wil meer en ik denk dat hij nog wel gevoelens heeft voor mij maar mij gewoon niet meer vertrouwd ofz.

 


1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Je kan proberen te laten zien dat je echt te vertrouwen bent. 

Of je kan gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je hem wel leuk vindt maar gewoon nog niet echt klaar bent voor een relatie/te bang bent daarvoor.

Ik denk dat hij het wel respecteert en als hij dat niet doet moet je hem gewoon laten. Je moet bij iemand blijven hangen die je grenzen niet respecteert.

XOXO 

~BreezyOcean

Reageer