Skip to main content

Heyyy ik ben 13 jaar en ik had 1 jaar contact met een jongen echt goed contact we waren beste vrienden maar hij ging ook om met mijn beste vriendin... dat kwam door mij dat had ik echt niet moeten doen want toen kregen we verkering en toen bleef hij bevriend met haar ze is mijn beste vriendin maar ik voelde me zijn 2e keuze het maakte me jaloers maar ik wou niet dat hij wist dat ik jaloers was dus ging ik ook om met een andere jongen die in zijn klas zat dus hij kende hem ook oja trouwens Ik was nog super verliefd op mijn vriendje ik had nooit de gedachten om vreemd te gaan en dat heb ik ook niet gedaan voordat het zo overkomt haha maar gewoon hij had een girl best friend dus ik maakte een boy best friend om hem dus ook jaloers te laten voelen ik had dat niet moeten doen ik had eerlijk moeten zijn want hij zag het als een red flag volgensmij maar ik zag aan hem dat er iets mis met hem was thuis of met zichzelf volgensmij zat/zit hij heel erg in de knoop met zichzelf toen we nog samen waren probeerde ik te vragen hoe t met hem ging maar hij dumpte me... ik mis hem zo erg ik mis zijn lach zijn grappen zijn liefde zijn alles maar ja het is te laat ik zit bij hem in de klas en ik zie nogsteeds niet de oude hem ik denk dat er echt iets is en soms kijken we elkaar aan en dan is er oog contact maar ik dacht ik app hem want ik had een vraag over iets randoms dat me eigelijk niet boeide maar ik wou gewoon weer met hem appen hij gaf antwoord maar hij zij "app me alsjeblieft niet meer" dat voelde alsof hij een mes in mijn buik stak ik mis hem gewoon zo erg ik kan het niet verwoorden en misschien ben ik delulu maar wat als hij nog gevoel voor me heeft??? IK WEET HET NIET😭 ik denk gewoon hardop na maar ik ken die blik in zijn ogen als hij me aankijkt ik ken hem langer dan vandaag ik hou van hem ik heb meer dan 1 jaar alleen maar met hem geappt maar HELPPP hoe krijg ik zekerheid wat hij voor me voelt want hij zegt steeds iets anders en ik ben zo in de war 

Zeg gewoon dat je hem nog steeds leuk vind en zeg “het spijt me” voor wat je denkt dat je verkeerd hebt gedaan misschien ook met je ouders bespreken. Of je moet iemand anders vinden, maar als ik het zo hoor was hij de ware.

Veel liefs en succes, groetjes S


@Anoniemekaasblok 
Dankjee maar ik ben echt bang dat hij dan boos word als ik zeg dat ik hem nog leuk vind.


Ooowhh ik heb zoveel medelijden met je, ik herken dat gevoel zo erg, was precies een jaar geleden, ik was toen ook 13 en ik hoopte zo erg dat ik bepaalde dingen niet had gedaan of gezegd want het ging toen ook uit bij mij en mn ex en we waren ook echt beste vrienden enzo. Het is nu nog steeds uit en ik heb geen gevoelens meer voor hem maar ik mis hem zo erg als mijn beste vriend!

Misschien kan je een keer in het echt naar hem toe komen wanneer hij alleen is en jij ook en dan voorzichtig een gesprek starten en zeggen dat het je spijt, uitleggen wat er allemaal is gebeurt en dat je weet dat je dingen fout had gedaan en dat je spijt hebt. Zeggen hoe je je voelde en dat je hoopt dat hij je vergeeft. 
Als hij niet met je wilt praten is het niet handig om er achteraan te gaan natuurlijk, want dan wordt hij misschien boos en dat is niet handig, dan groeien jullie misschien nog meer uit elkaar en dan beland misschien je in de zelfde situatie als waar ik zit: dat hij je echt heel erg haat. 

Ik hoop dat het gaat lukken en heel veel succes. Je kunt het <3

Laat ons het weten als het is gelukt, oké? (: 

Groetjes Honing ;D


Ooowhh ik heb zoveel medelijden met je, ik herken dat gevoel zo erg, was precies een jaar geleden, ik was toen ook 13 en ik hoopte zo erg dat ik bepaalde dingen niet had gedaan of gezegd want het ging toen ook uit bij mij en mn ex en we waren ook echt beste vrienden enzo. Het is nu nog steeds uit en ik heb geen gevoelens meer voor hem maar ik mis hem zo erg als mijn beste vriend!

Misschien kan je een keer in het echt naar hem toe komen wanneer hij alleen is en jij ook en dan voorzichtig een gesprek starten en zeggen dat het je spijt, uitleggen wat er allemaal is gebeurt en dat je weet dat je dingen fout had gedaan en dat je spijt hebt. Zeggen hoe je je voelde en dat je hoopt dat hij je vergeeft. 
Als hij niet met je wilt praten is het niet handig om er achteraan te gaan natuurlijk, want dan wordt hij misschien boos en dat is niet handig, dan groeien jullie misschien nog meer uit elkaar en dan beland misschien je in de zelfde situatie als waar ik zit: dat hij je echt heel erg haat. 

Ik hoop dat het gaat lukken en heel veel succes. Je kunt het <3

Laat ons het weten als het is gelukt, oké? (: 

Groetjes Honing ;D

Alles wat je zegt herken ik, ik wist niet dat er iemand was die echt weet waar ik doorheen ga heel erg bedankt voor je antwoord! Ik hoop dat ik met hem durf te praten ik zou laten weten hoe het is gegaan :)) 


Reageer