Skip to main content
Vraag

Verliefd op meisje uit mijn klas

• March 6, 2025
  • 7 reacties
  • 200 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyyy! Nooit gedacht dat ik een Topic zou aanmaken, maar ik heb advies nodig! 

Ik ben een Jongen, 13 jaar. In mijn klas zit een meisje die is 14 en die vindt ik al heel het schooljaar leuk. Ik vindt haar alleen leuk en niemand anders. We hebben soms wel oog contact en ze staat steeds bij mijn tafel met een van haar beste vriendin te praten, maar ik weet niet of dit echt aanwijzingen zijn ofzo. Ik wil graag een eerste stap brengen naar een relatie met haar. Maar ik weet niet heel goed of zij mij ook leuk vindt en dat wil ik eigenlijk eerst weten.

Heeft iemand advies wat ik zou kunnen doen? (Ik ben best verlegen als ik moet praten met een meisje)( Iemand daar ook tips voor??))

Groetjesss

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 9, 2025

Ik bedoel dat ik tot nu toe nog geen andere meid leuk vindt dan haar.*

• March 10, 2025

Knap dat jij weet dat je de enige bent die haar leuk vindt. Maar oké, ga eerst eens vaker met haar praten en dan merk je vanzelf of er een klik is

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 24, 2025

Ik heb hetzelfde probleem, ik ben ook 13 en vind een meisje van 14 het  hele jaar al leuk,  af en toe gaat ze bij me zitten in de klas of opeens aanschuiven en kijkt ze mijn kant op. IK vind haar leuk maar ik durf het niet te zeggen.

AanNOonNOonNIieEMm
Forum|alt.badge.img+1

Heyyy

@Naaml0os en ​@Anon13m ,

Ik denk dat jullie gewoon een gesprek moeten beginnen! Als een meisje je leuk vindt, zal ze waarschijnlijk verlegen zijn tijdens het praten en weinig oogcontact maken. Als ze je niet leuk vindt, doet ze gewoon normaal tegen je, zoals ze tegen de rest doet. 

Een praatje maken kan nooit kwaad, vraag gewoon om een potlood, iets over het huiswerk of een toets. Je kan ook bijvoorbeeld een praatje maken over een docent die iets deed.

Misschien kan je vragen of ze bijv wiskunde huiswerk (ik noem zomaar een vak) snapt en als ze het snapt dan kan je om hulp vragen.

Het is een ideetje maar ik zou het zelf nooit durven hoor. Ben doodsbang voor jongens😅

Maargoed nog veel suc6 en jullie kunnen het!

ellie_eilish
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • April 13, 2025

hoii, ik zou als ik jou was gwn beginnen met af en toe met haar praten enzo, ook wat anderen voor mij al zeiden.

1 tip: ga haar niet plagen enzo voor aandacht, kan ook heel erg mislopen (uit ervaring haha)

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 5, 2025

Hey ik weet dat dit een laten reactie is maar voor iedereen is dit wel een goede tip. 

Als je zegt tegen iemand dat je haar echt leuk vind en zou jouw niet….

…. dat is alsnog een hele mooi compliment en het betekend dat je om haar geeft en haar mooi van alle kanten vindt. Misschien heeft ze dat niet door maar het is wel zo.

En nog een tip vraag nooit aan een van je vrienden of hij kan zeggen dat jij haar leuk vindt omdat dan vindt ze het al meteen niet meer leuk. En ga haar ook niet met een groepje vragen. Dat heb ik een 2x gehad…

dat is niet fijn. En vraag haar het liefst als ze alleen is.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 19, 2025

Hey allemaal, daar ben ik weer! Ik had haar gevraagd om een keer wat te doen en zij zei dat ze dat wel leuk vond. Uiteindelijk is er kwa relatie niet echt wat gekomen, maar we zijn nu wel goede vrienden en daar houden we het ook bij. We spreken regelmatig af met elkaar en hebben het gewoon leuk als vrienden. 

Nog bedankt voor jullie reacties! Door jullie heb ik in ieder geval een stap kunnen maken! 🙂