Vraag

verliefd op meisje uit de klas

  • 17 January 2023
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben een jongen van 13.

 

En ik ben al heel even verliefd op een meisje uit mijn klas. We werken soms samen en ik praat elke pauze met haar en zijn bijna altijd bij elkaar. En iedereen denkt dat we samen zijn (wat niet waar is omdat ik zelf niet eens weet of zij op mij verliefd is ). Maar toch zou ik het haar willen vertellen maar hoe weten jullie dingen. En we ik ben al eens bij haar thuis geweest en met haar naar de kerstmarkt geweest en een optreden enzo. 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Beste Kapoen

dit klinkt in mijn ogen toch best al als love 😉, maar mijn tips zijn als je er voor wil gaan doe het spreek nog is een keertje af en hebt het er over niet geschoten is altijd mis he. Maar als je zegt ik wil der nog wat mee wachten probeer dan vooral veel oogcontact te maken en ook langer geef er complimentjes laat der een beetje sepaciaal voelen. Raak der soms is “perongeluk” aan niet teveel of intiem gewoon op de schouder, maar zo aan je verhaal te horen ben je een hele lieve jongen dus jou kan ze echt niet laten staan. Update me even hoe het gegaan is zou ik top vinden.

succes kerel

De mazzel 123Kip

Reputatie 7
Badge +17

Hoi nou ik ken je gevoel. Maar jij bent dan al een stukje op de goeie weg denk ik :) misschien kun je een keer met haar gaan wandelen of shoppen of zo iets en dan als je het moment aanvoelt het toch maar zeggen. Maar misschien kun je bovenaan deze pagina een zoekopdracht typen en kijken of je nog goede tips vind. Ik hoop dat het je lukt. Klinkt al goed tussen jullie. Succes !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Vraag haar op date

Reageer