Skip to main content
Vraag

verliefd op meisje die jaar ouder is dan ik

• May 26, 2025
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben verliefd op een meisje maar ze is een jaar ouder dan ik en ik heb tiktok maar niet snap ofzo kunnen jullie me helpen?

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hoiii ​@Gwn-anoniem, het maakt helemaal niet uit dat zij een jaar ouder is, dat is niet zo’n groot verschil. Als je haar leuk vindt en contact met haar wilt maken, kun je dat ook op andere manieren doen dan Snapchat.

Omdat jij TikTok hebt, kun je haar bijvoorbeeld op TikTok volgen en reageren op haar filmpjes als ze die post. Probeer op een leuke en vriendelijke manier contact te maken, bijvoorbeeld door te reageren met een complimentje of iets grappigs dat bij haar video past.

Verder kun je haar ook gewoon in het echt aanspreken, als je dat durft. Bijvoorbeeld iets kleins zeggen zoals “Hey, ik vind je altijd zo leuk in die video’s” of iets wat jullie gemeen hebben. Hopelijk heb je hier iets aan!

xx liefs Wolf 🐺

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 3, 2025

1 jaar ouder is toch prima? Je kunt inderdaad reageren op haar TikTok posts, of gewoon een gesprek voeren. Als je verliefd bent op iemand die 5 jaar ouder is dan wordt het miss een beetje moeilijk maar 1 jaar is prima.