Vraag

verliefd op meisje

  • 4 April 2021
  • 6 reacties
  • 162 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een jongen van 14. Ik heb zelf verkering maar ik denk dat ik iemand anders leuk vind. Plz help. Me, mijn vriendin heeft een hele goede band met me ouders en ik ook met haar ouders. Ook is het zo dat de gene die ik leuk vind heel populair is en ik nooit kan krijgen. Ondanks ik vaak met haar afspreek op snap. 


6 reacties

Badge

Hallo, Hugo hier. Ik ken het probleem, ik heb zelf een vriendin, maar er is ook een ander meisje uit mijn klas die ik leuk vind. Met dat meisje heb ik veel contact, en we zijn goede vrienden. Misschien kan jij ook proberen om veel contact met haar te krijgen. Als dat lukt kan je gewoon verkering houden met je vriendin (als je haar nog leuk vind) en met dat andere meisje ben je goede vrienden. 

Reputatie 7
Badge +19

Wees dan eerlijk met je vriendin. Je moet sws niet vreemdgaan. Je moet dan zelf de afweging nemen  wie je leuker vindt.

Reputatie 4
Badge +2

Als je je vriendin niet meer leuk vind moet je het uitmaken met haar

Reputatie 3
Badge +1

Gwn afgaan op je gevoel.als je echt iemand anders leuk vindt, moet je het eerlijk zeggen. 

Says a girl😊

Het is beter om het te horen, dan er later achter te komen. 

(Btw, herken je mn naam nog? Ik had gereageerd op je vorige topic. Die met mastruberen. Lees maar terug x)

Badge

Gwn afgaan op je gevoel.als je echt iemand anders leuk vindt, moet je het eerlijk zeggen. 

Says a girl😊

Het is beter om het te horen, dan er later achter te komen. 

(Btw, herken je mn naam nog? Ik had gereageerd op je vorige topic. Die met mastruberen. Lees maar terug x)

jaja herken je hoor!!

Dat ligt er een beetje aan wat je wil. Je hebt nu een steady relatie met een meisje. Even los van dat populaire meisje, vind je je vriendin nog leuk? Ja of nee?

Zo ja, dan zou ik proberen om dat andere meisje uit je hoofd te zetten en hooguit goede vrienden met haar te worden. Je zegt zelf al dat je haar nooit kan krijgen.

Zo niet, dan moet je gewoon eerlijk zijn en het, op een juiste manier, uitmaken. Dat is wel zo fair richting haar. Of het nou iets wordt met dat andere meisje, of niet.

Mocht je haar echt niet uit je hoofd kunnen zetten, dan is het alsnog het beste om het uit te maken met je huidige vriendin. Zij verdient de volle 100% en die krijgt ze dan niet, hoe onbedoeld ook.

Reageer