Verliefd op meisje

  • 17 November 2020
  • 5 reacties
  • 184 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

De laatste tijd ben ik heel erg aan het denken aan een meisje. Zelf ben ik ook een meisje. Ik vermoed dat ik verliefd op haar ben, maar ik weet het niet zeker. Ik ken haar niet eens persoonlijk, maar haar uitstraling vind ik al perfect. Het gaat natuurlijk niet om uiterlijk, dat weet ik. Maar ik heb gewoon een gevoel dat wij heel erg goed bij elkaar passen. Ook heb ik haar op Instagram wel eens een dm gestuurd en hier hadden we ook een kort gesprek. Ik vind haar echt perfect. Ik weet ook gewoon bijna zeker dat wij samen goed bij elkaar passen. Ik weet dus alleen niet of zij ook op meisjes valt en ik weet ook niet hoe ik contact moet zoeken. 
Ook moet ik eigenlijk nog heel erg wennen aan het idee dat ik misschien op meisjes val. Maar als ik aan haar denk, voelt het goed.

Wat moet ik doen? Goede tips zijn altijd welkom.


5 reacties

Onnodige quotes verwijderd

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Beste Anouk15,

 

Hartstikke leuk natuurlijk dat je waarschijnlijk verliefd bent!

Als je nog niet zeker weet of je echt verliefd bent zou ik je zeker aanraden om een keertje af te spreken met haar. Dan voel je het vanzelf van binnen of je echt iets hebt voor haar.  Als je afspreken een beetje eng vindt kan je natuurlijk altijd eventjes bellen of appen met haar.  Ik wens je sowieso heel veel succes. En als jij denkt dat jullie goed samen passen dan heb ik er vertrouwen in dat dat ook echt zo is.

Ik hoop dat je hier wat aan had.

 

M.v.g T-Town

Badge

Hoi Anouk, ik heb op dit moment precies hetzelfde, ik ben een meisje en vind zelf ook een meisje leuk maar heb haar nog nooit gesproken maar ze heeft wel een hele leuke uitstraling.  Ik ben nu ook verward enzo..  maaaar: misschien kan je is een keer in de pauze naast haar zitten als ze alleen is en dan als jullie oogcontact ofzo maken hoi zeggen of zoiets en een gesprek beginnen. Hopelijk heb je hier wat aan maar je moet het alleen doen als je er goed bij voelt. 

Hoi Anouk, ik heb op dit moment precies hetzelfde, ik ben een meisje en vind zelf ook een meisje leuk maar heb haar nog nooit gesproken maar ze heeft wel een hele leuke uitstraling.  Ik ben nu ook verward enzo..  maaaar: misschien kan je is een keer in de pauze naast haar zitten als ze alleen is en dan als jullie oogcontact ofzo maken hoi zeggen of zoiets en een gesprek beginnen. Hopelijk heb je hier wat aan maar je moet het alleen doen als je er goed bij voelt. 

Fijn dat je het zo goed begrijpt. Het probleem is dat ze alleen heel ver weg woont en ik haar alleen van Instagram “ken”! 

Beste Anouk15,

 

Hartstikke leuk natuurlijk dat je waarschijnlijk verliefd bent!

Als je nog niet zeker weet of je echt verliefd bent zou ik je zeker aanraden om een keertje af te spreken met haar. Dan voel je het vanzelf van binnen of je echt iets hebt voor haar.  Als je afspreken een beetje eng vindt kan je natuurlijk altijd eventjes bellen of appen met haar.  Ik wens je sowieso heel veel succes. En als jij denkt dat jullie goed samen passen dan heb ik er vertrouwen in dat dat ook echt zo is.

Ik hoop dat je hier wat aan had.

 

M.v.g T-Town

Superbedankt voor het antwoord. Afspreken gaat alleen lastig, want ik ken haar eigenlijk nog niet echt en heb ook geen Snapchat en Instagram enzo. Ook durf ik dit niet zo goed te vragen.

Reageer