Skip to main content

Hey ik heb effe jullie hulp nodige ik ben verliefd op me bestie ik ben bi en zei ook een paar dagen teruge zei ze ja ik vind je leuk enz ik struggle nog erg of ik nou wel of niet bi was ik ben er een gister achtergekomen omdat ik haar aantrekkelijk vind en ik heel de tijd aan der denk ik ben alleen nog niet toe aan een relatie maar ik wil wel tegen haar zeggen dat ik haar leuk vind want t zit me dwars heeft iemand een ideee wat ik nou zou kunnen doen ?

Hey kussjes,

wat ik zou zeggen. Doe vooral rustig aan. Maar als je het prettig vind wel met haar omgaan. Zoals ik een beetje hoor. Vind je haar wel echt leuk en wil je ook wel meer. Maar het kaartje relatie wil je er niet aan plakken. En zo zou ik dat ook uitproberen te leggen. Als dat zo is. Van de andere kant. Ben ik wel benieuwd waarom ben je nog niet toe aan een relatie. Bijvoorbeeld: vind je jezelf eigenlijk te jong, bang voor reacties etc. Misschien kan ik dan beter advies geven. 
groetjes


Thankss ! Ik wil nog geen relatie omdat ik bang ben dat de band tussen ons verpest , we hebben best wel een bijzondere band met elkaar en we appen echtt TE vaak .. en wil dat gw nier kwijt so yea 


Ahh, dat klopt inderdaad. De band in zo’n vriendschap is vaak sterk. Waardoor je dichter bij elkaar komt. Ik zou het dus gewoon uitleggen zoals je het hier beschrijft. Dus gewoon naar een rustig plekje gaan. Als is het je slaapkamer. En het gesprek beginnen. En dan uitleggen dat je haar echt leuk vind. En je van de ene kant iets met haar zou willen. Maar van de andere kant bang bent dat de “(vriendschappelijke) relatie” tussen jullie kapot gaat. En dit klinkt misschien stom en voor de hand liggend. En niet de makkelijkste manier. Maar wel een van de enige.

 

succes


Reageer