Skip to main content

Hoiii! Ik heb gevraagd of ik een gesprek met een lerares van mij omdat ik haar leuk vind. Ik denk dat het me helpt om het af te sluiten. Iemand Tips????

Kan je je tekst even duidelijk uitleggen want ik begrijp je niet en zo kan ik je niet helpen


Nou ik heb dus tips nodig voor een gesprek wat ik heb aangevraagd met een docent van mij. Omdat ik haar leuk vind. Ik ben best zenuwachtig. Heb jij misschien tips?


Ga je de docent vertellen dat je hem leuk vind?


Hey @Helpisontheway 
Je wilt het afsluiten dus je kunt met haar in gesprek over je gevoelens, maar benadruk wel dat je er last van hebt/het niet echt wilt enzo. 
Probeer er niet gelijk mee te beginnen, dus bijvoorbeeld hey ik vind je lessen super leuk, maar helaas vind ik jou nu ook leuk, zoiets anders wordt het daarna alleen maar ongemakkelijker.
Meestal als ik met vrienden zo’n gesprek heb sluit ik af met een high five of knuffel om te tonen dat we nog wel steeds vrienden zijn.

Het lukt je wel, volwassenen bijten niet dus succes met je gesprek en zou je willen laten weten hoe het is gegaan?

Groetjes DaVinci


Ga je de docent vertellen dat je hem leuk vind?

Ja


Hey @Helpisontheway 
Je wilt het afsluiten dus je kunt met haar in gesprek over je gevoelens, maar benadruk wel dat je er last van hebt/het niet echt wilt enzo. 
Probeer er niet gelijk mee te beginnen, dus bijvoorbeeld hey ik vind je lessen super leuk, maar helaas vind ik jou nu ook leuk, zoiets anders wordt het daarna alleen maar ongemakkelijker.
Meestal als ik met vrienden zo’n gesprek heb sluit ik af met een high five of knuffel om te tonen dat we nog wel steeds vrienden zijn.

Het lukt je wel, volwassenen bijten niet dus succes met je gesprek en zou je willen laten weten hoe het is gegaan?

Groetjes DaVinci

Zal ik doen! Thanks!

 


Oké tips:

  1. Haal diep adem jij kan dit.
  2. Neem de tijd.
  3. Vertel wat je wilt vertellen.
  4. Wees jezelf.
  5. Probeer hem niet te verleiden als hij denkt van he ik zie het wel zitten.
  6. Weet een relatie met docent kan niet.

Bedankt! Ik zal het meenemen.


Vertel je hoe het afloopt?


Je zit best in een moeilijke situatie lijkt me. Ik vind het heel stoer dat je het aan de docent gaat vertellen want ik zou het niet durven. 
Als je zenuwachtig bent kan je je bedenken dat het niet zo raar is dat dit je overkomt want volgens mij heeft bijna iedereen wel eens iets van verliefdheid gevoelt voor een docent. Dus jou docent begrijpt het vast ook.

Heel veel suc6 :)


Reageer