Skip to main content
Ik ben een meisje van 15 en ben erg verliefd op een lerares bij mij op school. Ik heb geen les van haar maar ik denk maar steeds aan haar, ik droom zelfs over d’r. Wat moet ik doen?!
Hey,



Wat vervelend voor je! Zoals je zelf natuurlijk ook wel begrijpt is het niet mogelijk dat jullie iets krijgen. Je zou het haar kunnen vertellen, ik zie niet in waarom. Wat je het beste kunt doen is haar vergeten. Dat is natuurlijk moeilijk maar heb hier zelf niet echt ervaring mee dus miss iemand hieronder?
Hee

Ik zou het er over hebben met een vriendin ofz die weet vast wel iets om je te helpen.

Probeer haar zo veel mogelijk te ontwijken want miss vergeet je haar dan.

Veder weet ik niet echt iets wat je kan doen.

Xx
@cosima ik heb precies hetzelfde als jou. Echt vervelend, Maar ja. Ik praat er wel met een psycholoog over. Die zegt dat ik afleiding moet zoeken, en dat doe ik ook, maar toch kan ik mijn docent niet vergeten
Dit klinkt vervelend omdat je natuurlijk niks met haar mag hebben maar probeer haar gewoon te vergeten, anders blijf je maar aan haar denken

Ik ben ook een meisje van 15. Ik heb ook een Crush op mijn lerares. Ik heb de hele tijd seksdromen over haar en zoek foto’s van haar op het internet en zo. Ik had vroeger les van haar, nu niet meer. Ik weet dat het niets kan worden, maar ja.


Reageer