Skip to main content

Heyy allemaal,

Ik ben verliefd op mijn leraar ik weet dat ik me er overheen moet zetten maar dat lukt niet ik wil echt niks met hem en hij waarschijnlijk ook niet met mij maar toch word ik elke keer boos als hij aardig gaat doen tegen andere meiden ook al is dat logisch aangezien hij een leraar is. ik kan er niks aandoen dat ik elke keer als ik hem zie in paniek raak omdat mijn haar niet goed zit en dat ik elke keer als ik les van hem heb mijn mooiste en nieuwste kleding aantrek  ik word echt gek van mezelf de laatste tijd lijkt het erop dat hij mij negeert of nou ja niet negeert maar hij is gwn anders vroeger maakte hij veel grapjes enzo maar nu niet meer misschien heeft hij het wel door en doet hij express zo zodat ik me er overheen ga zitten maar dat is echt akward pls help me wat moet ik doen ik ben zo jaloers als hij mijn vriendin gaat troosten als ze verdrietig is

 

je moet het gewoon zeggen en anders gewoon vraagen waarrom hij anders doei xxx van zoe veel geluk


Lastig, 

Zoals je zelf al zegt moet je je er over heen zetten, heb je een goede vriend(in) of familielid waar je dit mee kan delen?

Succes!

Lucas


Reageer