Skip to main content

hoi 

Ik ben een meisje van 13 die echt heel erg verliefd is op mijn trainer.39

ik zal bij het begin beginnen 

hij is 2,5 jaar geleden naar mijn tennisclub gekomen. Ik haatte hem eerst en ik haat mensen niet zo snel. Ik wou bijna weg zo irritant vond ik hem maar toen begon ik hem steeds leuker te vinden. Nu ben ik denk ik al bijna 2 jaar verliefd op hem.  We hebben al heel veel meegemaakt. Gelachen, gehuild. Ik voel me zo gelukkig bij hem. We zijn al een paar keer met zijn tweeën naar een toernooi gereden. We zijn na de training samen naar huis gefietst. En we hebben nog veel meer leuke dingen meegemaakt maar ik heb laatst een briefje in mijn tennistas gevonden. Er stond op Thank you!❤️ en leek heeeel erg op zijn handschrift. ik wil heel graag wat terug schrijven maar weet niet wat. hebben jullie een idee?

reageer maar wat alles kan helpen! heel erg bedankt!

groetjes 

 

 

Hoi anoniem,

Dit is best een bijzondere situatie waar je in zit. Je geeft aan verliefd te zijn op je tennisleraar van 39 jaar oud terwijl jijzelf 13 jaar oud bent.

Het is misschien moeilijk om aan te horen maar ik zal heel eerlijk met je zijn, als deze tennisleraar jou ook leuk vind is dat niet iets goeds. Dat is pedofilie en daarom strafbaar. Het is altijd goed om een goede band te hebben met mensen om je heen, maar zolang je minderjarig bent, is een relatie met een volwassen man illegaal.

Gevoelens kan je niet tegengaan maar je zult moeten gaan accepteren dat je niet een intieme relatie kan hebben met een volwassen man als 13 jarig meisje. Dus om heel eerlijk te zijn zal je je verliefde gevoelens over hem los moeten laten. 

Dat betekent niet dat je hem helemaal niet meer hoeft te zien of dat je geen band met hem kan hebben, maar een relatie kan niet.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt...


Heyy!!

Misschien komt dit niet zo leuk over maar ik denk dat je beter maar geen briefje terug kan schrijven. Het leeftijdsverschil is erg groot voor een relatie en jullie zouden dan in overtreding zijn. Oftewel je mag GEEN relatie met hem aangaan. Iemand aardig of leuk vinden (niet als in "relatie leuk" maar gewoon "aardig leuk") mag wel. Als het aardig/leuk is zou je wel een briefje terug kunnen schrijven. Hierin zou je kunnen zetten dat je erg dankbaar bent voor wat hij voor je heeft gedaan. Je moet wel zeker weten dat het briefje van hem is anders kan het misschien wel een beetje awkward worden. Maar je kan vragen of dat vorige briefje van hem was. 

 

Hoop dat je hier wat aan hebt! 

 

-SeaTurtle


Reageer