Vraag

verliefd op klasse assistent

  • 24 February 2023
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

Badge

Hoiii Jay hier,

Toen ik in de 2de klas zat toen kwam er een stagair (joey) op onze school , hij was best wel knap maar ik wou er niet zoveel aandacht aan besteden dus ik liet het maar gaan en ik zag hem altijd bij ckv want daar hielp hij altijd , maar in de 3de kregen we dus een klasse assistent en raad is wie het is ........... Joey . En na een paar weken begon ik wel iets voor hem te voelen maar ik schaamde me kapot dus ik vertelde het tegen een vriendin van me die op dezelfde school zit , met haar kan ik het eigelijk altijd wel over dat soort dingen hebben . Wanneer ik dan in de klas zit en we moeten ons werk maken lukte het niet meer zo goed , ik werd te veel afgeleid door hem en iedere keer als ik opkeek zag ik hem naar me staren en AAAAHHHHH die blik in zijn ogen is hemelss maar daarna keek ik heel snel weg , maar dit gaat dus de hele dag zo door . En met sport keek hij ook altijd naar me of ging hij naast me staan , maar hij is 19 en ik 14  . Alleen na de vakantie was joey er niet meer , ik dacht dat hij wel weer er volgende week zou zijn maar nog steeds niet duw ik vroeg het aan mijn docent en hij had dus ergens anders werk gevonden dus hij werkt er niet meer , ik probeerde over hem heen te komen , en ik dacht dat het me was gelukt na 3 weken alleen toen een paar dagen later begon ik dromen over hem te krijgen en ik mis hem toch en ik weet niet hoe ik niet hoe ik over hem heen kom , en is er mischien iemand die hetzelfde heeft ??

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Een crush op iemand krijgen kan gebeuren. En echt, je komt er vanzelf wel weer overheen Misschien kun je wat afleiding zoeken als je aan hem moet denken. En bedenk maar dat het sws nooit wat kon worden want 14 en 19 is wel een te groot leeftijdsverschil.

Badge

Ja klopt thx

Reageer