Vraag

verliefd op klasgenoot

  • 7 May 2022
  • 4 reacties
  • 138 Bekeken

Badge

Hey,  Ik vind een jongen uit mijn klas heeeel leuk, maar ik weet niet wat ik ermee moet doen. Ik ben helemaal niet het type verliefd-meisje, ik kan gwn niet meer normaal doen als hij er is. Ik heb vorig jaar in een stomme bui hem een appje gestuurd dat ik hem leuk vind, toen reageerde hij kort maar krachtig: Ik ben niet verliefd op je. Ik was niet teleurgesteld en heb me meer op school en vrienden gefocust, heb niet meer met hem gepraat en neageerde hem compleet. Maar na een jaar hem niet meer leuk gevonden te hebben ben ik weer verliefd op hem…. Een van mijn vrienden is vrienden met hem en heeft gezegd dat ik het nog een keer  moet proberen en dat die jongen gezegd heeft dat hij me leuk vindt, maar ik durf echt niet meer. Al mijn vrienden zeggen dat ik het nogeens moet proberen maar ik weet het echt niet. Wat moet ik doen? :(


4 reacties

“Niet geschoten is altijd mis” 

Je kan het gewoon proberen! Als je vrienden zeggen dat diegene dat heeft gezegd.. dan zal dat toch zo zijn? Waarom zouden ze liegen? Ik zou het wagen! Wat ga je doen?

groetjes,

 JooJoo 

Badge

Ik denk dat je het gwn moet proberen zoals JooJoo zij ‘niet geschoten is altijd mis’

 

nog succes (; 

Reputatie 4
Badge +1

Heyhey :)

Ik zou het inderdaad gewoon zeggen. Het kan een nee zijn maar het kan ook zeker een ja zijn! Als degene nee zegt, moet je niet te verdrietig zijn. Je bent jong en krijgt nog genoeg andere kansen en liefdes :). Succes en ik hoop het beste voor jullie!

Met vriendelijke groet, c0cootje

Badge

“Niet geschoten is altijd mis” 

Je kan het gewoon proberen!

Thx, ik ga het binnenkort proberen, maar hij is altijd bij zijn vrienden en dan is het erg moeilijk om te zeggen… :(

 

Reageer