Skip to main content

Heyy

Ik ben dus heeeeel erg verliefd op een jongen in mijn vriendengroep, alleen weet ik niet of hij mij leuk vindt (we zitten wel elke pauze dicht naast elkaar en we knuffelen elkaar wel) maar misschien doet hij dat gewoon omdat we vrienden zijn. Ik denk alleen de hele dag aan hem en wil zo graag bij hem zijn en eigenlijk gewoon verkering. Maar ik weet niet hoe ik het moet vragen want als hij mij afwijst heeft dat toch grote impact op onze vriendengroep en dat wil ik absoluut niet. En ik wil ook niet dat hij dan anders met mij omgaat (niet meer naast me zitten enzo) mijn vriendengroep bestaat trouwens uit 4 meiden en 1 jongen en 2 vriendinnen van mij (plus mij erbij) weten ervan, maar weten niet wat ik moet doen omdat we er niet zeker van zijn of hij mij ook leuk vindt.

 

Wat moet ik doen!!!!

Alvast bedankt voor het antwoorden

Hey @Easypod 

Je zit in wel in zo rot situatie ja. Miss moet je meer afspreken (logeren kan ook) zodat hij ook wel een beetje gevoelens krijgt dat heb je meer kans op ja! + begin miss met wat persoonlijke vragen te stellen zoals: '’wie was jou eerste crush'’ of '’wie is de mooiste uit de klas'’ beetje van dat soort vragen en miss zegt ie wel zijn crush al je het vraagt!

maar het is ook een slim idee om het gw te zeggen wat je denkt!(miss erbij zeggen dat we wel nog goede vrienden kunnen blijven als je nee zegt). Maak een leuk gedicht/verhaal wat je van hem vind en dat hij belangrijk voor je is, dat kan helpen

Fijne dagen en groetjes @Kingboy 👑🤠

ps: laat ff weten hoe het is gegaan wanneer je het hebt gezegt/geschreven of geappt!


Hai @Easypod 

ja, dat is lastig… als ik jouw as zou ik aan 1 van je vriendinnen vragen of ze denken dat hij jouw ook leuk vind. Je kan ook eens opletten of hij jouw misschien anders behandeld dan andere meiden. Maar jij bent heel verliefd dus je weet niet of je dingen fantaseert… lastig.

probeer vrienden te vragen of ze met die jongen kunnen praten en misschien erachter kunnen komen wat hij van jou vindt?

veel succes 😉 


Reageer