Verliefd op jongen uit mijn klas

  • 6 April 2018
  • 1 reactie
  • 179 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb binnenkort een bepaalde avond op school en met mijn klas gaan we Romeo and Juliet spelen. Ik ben Juliet en dat vind ik heel leuk, maar er is 1 probleem. ik heb een crush op de jongen die Romeo speelt. Vroeger had ik al een kleine crush op hem maar door dit stuk vind ik hem nog veel leuker. Het is super moeilijk om te doen alsof ik verliefd op hem ben terwijl ik echt op hem ben. Eigenlijk wil ik weten of hij ook een oogje op mij heeft maar hij heeft gezegd dat hij op niemand verliefd is.

Vlak voordat we bij elkaar in de klas kwamen (in groep 8 dus voor de zomervakantie) hebben we een prank uitgehaald dat we verkering hadden. Ik beweer elke keer dat het een prank was mij hij zegt dat ik zijn ex ben. Ik zit nu in de eerste en ben niet heel zeker van mezelf. Ik ben namelijk niet de dunste (dit is zacht uitgedrukt) en knap ben ik ook niet echt (iedereen uit mijn familie zegt dat als ik iets afval ik model kan zijn want mijn broer doet soms ook modellenklussen dus ik weet al waar ik me in zou kunnen schrijven)

Heeft iemand tips voor mij wat ik hiermee kan doen?

1 reactie

Dit lijkt me een mooie gelegenheid om het te vertellen dan. 🙂

Reageer