Vraag

Verliefd op jongen en weet niet wat te doen...

  • 17 December 2023
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

heyy

Ik ben dus verliefd op een jongen van men school we kennen elkaar al 3 jaar ondertussen en vond hem altijd al knap, maar nu heb ik gevoelens en we chatten echt super vaak maar soms weet ik geen onderwerp en ik ga dus naar de gym en ik zei voor te lachen van ja ik heb al veel spieren hoor en hij zegt toon dus ik toon dat en erna stuurde hij ook zijn spieren en dat was zo verschrikkelijk mooi en wil het eigenlijk nog meerdere keren zien maar weet niet hoe ik het moet vragen, en of hij op mij is, en welke onderwerpen goed zijn om over te praten of een conversatie te starten…

groetjess Sjaantje


2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Als jongen zijnde zou ik zelf willen dat het gewoon gezecht word. Warom. Omdat het onzeker makend kan zijn ( spreek uit ervaring) en dan kan een jongen Miss minder contact zoeken. 
dus mijn tip. Zeg het hem. 
en probeer er bijvoorbeeld tijdens het praten er achter te komen 

groetjes

Reputatie 7
Badge +8

Als je het gevoel krijgt dat hij je misschien ook leuk vindt dan zou ik het zeker opbiechten. Als je het niet zeker weet kan je een beetje vragen en testen of hij misschien op jongens valt of wat hij vind van jou en misschien kun je ook zeggen wat je van hem vindt. Als je dan echt denkt dat hij je ook leuk vind dan zeg je het gewoon. Want waarom zou je het dan niet doen? 

Ik hoop dat als je het doet alles gewoon goed gaat. Ik wens je veel succes!

Reageer