Skip to main content
Vraag

verliefd op jongen

  • 25 June 2024
  • 7 reacties
  • 181 Bekeken

Dus ik ben een jongen van 13 en er zit een jongen in mijn klas die ik heel aardig en mooi vind (ik ben een jongen) ik heb hem een gedichtje gegeven en hij weet dus dat ik gay ben maar hij zei gewoon ok en dan heeft hij ondertussen al 6 dagen niks gezegd tegen mij maar ik wil weten wat hij voelt hoe kan ik dat vragen

 

7 reacties

Hoi @Vleeskroket 

Gewoon vragen: 

Vind je mij nou leuk of niet??

 

Je kan het ook gewoon afwachten.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Dat vind ik echt schattig dat je dat hebt gedaan! Heeft hij helemaal nog niks gezegd? Maar dus ook niet negatief gereageerd? Dat is al wel goed iig. Misschien weet hij niet zo goed hoe die er mee om moet gaan. Of hij twijfelt over wat hij voelt. Je kunt hem denk ik gerust nog eens vragen wat hij van je gedicht vond, of hij het gelezen heeft. Hoe doet en deed hij altijd tegen jou eig? En heb je via anderen nog wat gehoord of heeft hij er niets over gezegd? Blijf in elk geval jezelf en probeer hem nog eens te vragen. Misschien kun je ook voorstellen om een keer iets leuks te gaan doen.  Liefs, Tover xxx

Reputatie 6
Badge +1

Hoi @Vleeskroket,

Ik weet dat het misschien spannend is, maar ik zou op een goed moment naar hem toe gaan en bijvoorbeeld zeggen: ‘Hoi, ik heb een gedichtje gestuurd waarin ik zei dat ik je leuk vind, maar vind jij mij ook leuk?’ Als dat iets te spannend is, kun je hem ook appen. Maar als hij zegt dat hij jou niet leuk vindt, dan zou ik er niet verder op aandringen en het gewoon laten zoals het is. Ik wens je nog veel succes!

Groetjes, Hoiii47

Reputatie 7
Badge +9

 Hoi @Vleeskroket ,

 

ik zie dat je een tijdje geleden een lief briefje naar een leuke jongen in jouw klas hebt gestuurd en ik was zomaar benieuwd of je er al iets van hem over hebt gehoord.

 

Ik weet zelf dat het soms een beetje lastig is om als jongen tegen een andere jongen te zeggen dat je hem leuk vindt, want soms weet die ander het nog niet en weet ie ook niet wat ie dan moet zeggen.

Dat is wel jammer natuurlijk, maar je kunt er meestal niet zoveel aan doen. Ik zou gewoon aardig tegen hem blijven doen en wie weet kunnen jullie dan een keertje iets leuks gaan doen na school of nu in de vakantie. Gewoon vragen of ie ook mee wil gaan zwemmen als er bij jullie in de buurt een leuke plek om te zwemmen is of iets anders wat jullie samen leuk vinden om te doen en als ie jou dan ook wel aardig vindt, dan kunnen jullie misschien eerst gewoon vrienden worden en vaker afspreken.

En misschien begrijpt hij dan ook beter dat jij het goed bedoelt en geen rare dingen wil, maar alleen maar wil zeggen hoe jij je voelt en dan kan hij vertellen of hij ook zoiets voor jou voelt.

 

Het kan altijd dat hij jongens wel leuk vindt, maar niet op jou valt, maar dan kunnen jullie nog wel gewoon vrienden zijn en elkaar een beetje helpen om allebei een leuke jongen te leren kennen.

Als hij op meisjes valt en jij op jongens dan is de kans niet zo heel groot dat jullie verkering gaan krijgen, maar dan kunnen jullie nog wel samen leuke dingen gaan doen. Je kunt als jongen gewoon met jongens omgaan die op jongens vallen, zonder dat het raar is ofzo. Zeg dat maar tegen hem. En als jij van hem weet dat hij niet op jou valt dat jij dat dan kan begrijpen en er rekening mee kan houden dat jullie dan alleen gewoon vrienden zijn.

 

Nou ja, ik ben dus gewoon even benieuwd en als je er iets over terug wil schrijven, dan vind ik dat wel leuk en als je vragen hebt dan lees ik het wel.

Ik ben 16 en heb sinds een half jaartje verkering met een jongen. Ik weet al best lang dat ik op jongens val en thuis weten ze het ook en supporten mij en dat is wel fijn als je er met anderen over kan praten.

 

Ik zie het wel. Kijk maar wat je doet en misschien ben je eerst wel op vakantie, dan misschien later en als het goed is krijg ik een mailtje als er op dit topic gereageerd is.

Misschien tot later en sws een fijne vakantie.

Oh ja, ik vind het net als @Tover01  schattig dat je dat briefje hebt gegeven en bovendien ook nog eens stoer, want niet iedereen die dat zou willen, durft dat. Goed gedaan 😉

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reputatie 3
Badge +1

 @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Bedankt je hebt me fantastisch geholpen

 

-Onnodige quote verwijderd-

Hoi @Vleeskroket 

Hoe is het dan gegaan?

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 3
Badge +1

Het ging redelijk goed ik heb hem vertelt dat het briefje van mij was en hij zij dat hij op meisjes valt maar hij wou wel vrienden blijven

Reageer