Skip to main content

hi guysss

in de andere forum dingen die ik heb geplaatst gaat het over een ex. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik ben er eindelijk overheen gekomen. Ik heb mu een ander probleem… Ik vind iemand leuk die mij had gevoegd op snap. Hij woont in dezelfde plaats als ik woon en ik zie hem vaak op school. Het probleem is dus dat hij 1. geen foto's van zijn gezicht stuurt en ik wel. En 2. mijn ouders het vast niet goed vinden als ik met hem om ga, want hij is 1,5 jaar ouder dan ik (ik vind niet heel erg veel verschil dus mij zou het niet uitmaken). Een vriendin van mij had een gedicht gemaakt (nog voor sinterklaas) en daar stond zijn naam dus in. Ik had het met mijn moeder over dat er al zooo veel valentijnszooi in de winkels ligt. En toen zei ze: 'Ga jij iets sturen?’ Ik natuurlijk helemaal rood. Mijn moeder ging verder: 'Naar ene Henkie (zo noem ik hem even het is niet zijn echte naam natuurlijk) ofzo?’ IK WERD ZOOO ROOD IK LEEK VOLGENS MIJ EEN TOMAAT. Ik zei:'neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee das een vriend van die vriendin haar broer!!!!!!!! Ze koppelen ons steeds.’ Mijn moeder 🤔. Mijn vader: 'Hoe oud is die Henkie?’ 'veertien', zei ik. en hij zei: '👹VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL TE OUD VOOR JOU!!!!!!! 👹’ 

Dus ik heb ADVIES nodiggggggggggggg 

Alvast bedankt en super veel liefssss 💕

Hey Anoniemie! 

Is het erg dat ik moet lachen om deze tekst. Je vertelt het zo grappig. 🤣 Maar goed, uhmmm, jij bent dus 12 en een half?  Nou je ouders hoeven echt niet alles te beslissen, dus daar moet je je niet zo druk om maken 😄

Is het een ramp dat hij geen gezich snaps terug stuurt? ? Het is meestal wel zo dat als je iemand leuk vindt dat je dan gezicht snaps stuurt, maar ja. Je kan het hem alleen maar vragen. Of je kan het via via vragen. Anders kom je er nooit achter. Be strong, be yourself!

Liefs 🤗

want je ouders vinden moet je niet te veel mee zitten,  en hij is ook niet te jong (vind ik)

en hoezo denk je dat je dan geen kans maak?? vanwege je ouder??

@SnufDePuf  nou ik ken hem niet heel goed daarom

Reageer