Skip to main content

hi, ik ben een meisje van 15. 

  1. ik weet niet precies hoe jeje voelt als je verliefd bent. hoe voel jeje als je verliefd bent?
  2. ik heb een guy op snpa die 19 is, kan dat of is dat een te grootte leeftijds verschil? of kan dat gewoon?
  3. die guy op snap noemde mij mooi en cute, ik vond dat heel lief maar ik weet niet wat ik moet doen. we hebben leuke gesprekken en het is gezellig. is dit oke of niet?
  4. vandaag reageerd hij niet meer en nu voel ik mij heel verdrietig, is dit hoe jeje voelt als je verliefd bent? ik zit namelijk te wachten tot hij reageerd en als ik een snap binnen krijg hoop ik de heletijd dat hij het is. is dit hoe jeje voelt als je verliefd bent? wat moet ik doen?
  1. ja voor iedeeren is het anders om verlieft te zijn maar denk dat voor de meeste wel zo is dat je veel aan hem/haar denkt en veel bij hem wil zijn 
  2. je bent 15 schat ik heb altijd zelf een schema met als je 14 bent is max 16. 15 is max 17. enzv en als hij 19 is is die strafbaar onthoud dat goed.
  3. veel jongen noemen een meid knap en mooi enz en menen ze het niet ik zou hem eert beter leren kennen en het is wel oke als je maar mee uit kijkt
  4. ik snap hoe je je voelt en ja dat kan een teken zijn dat je heb leuk vind en je moet zelf weten wat je moet doen wat voor jou goed is en goed voelt

weet niet precies hoe jeje voelt als je verliefd bent. hoe voel jeje als je verliefd bent? als ik verliefd ben denk ik veel aan diegene. Zit de hele dag met een glimlach op mijn gezicht, krijg kriebels in mijn buik. Maak ik in mijn hoofd fake scenarios. Lees ik boeken over liefde en vind ik alles aan die persoon geweldig 

ik heb een guy op snpa die 19 is, kan dat of is dat een te grootte leeftijds verschil? of kan dat gewoon? beetje veel , maar als jij je er goed bij voelt is dat niet erg!

die guy op snap noemde mij mooi en cute, ik vond dat heel lief maar ik weet niet wat ik moet doen. we hebben leuke gesprekken en het is gezellig. is dit oke of niet? het kan, maar als je ooit wilt afspreken doe het dan op een openbare plek. (Cafe ofzo) Je weet niet wie er achter zit. Pas goed op enb blokkeer hem als het niet goed voelt of als hij dickpics stuurde. 

vandaag reageerd hij niet meer en nu voel ik mij heel verdrietig, is dit hoe jeje voelt als je verliefd bent? ik zit namelijk te wachten tot hij reageerd en als ik een snap binnen krijg hoop ik de heletijd dat hij het is. is dit hoe jeje voelt als je verliefd bent? wat moet ik doen? ja dat klopt wel. Misschien kan je hem nog een snap sturen zodat hij je niet vergeet? Het kan zijn dat hij niet meteen wilde reageren en het daarna vergat


wettelijk gezien is dat illegaal(als je kijkt op een sexuele relatie) want je mag vanaf 12 3 jaar verschil in zitten tot aan 18 dus een 15 jarige zal alleen sex mogen hebben met een 18 jarige maar ik als jullie toch sex doe voorzichtig en die jongen ook want je kan met 1 zin zijn leven verneuken dus wees voorzichtig 


Hoi Hoi!

Ik begrijp het als je er ander over denkt, maar die 4e vraag doet mij een klein beetje denken aan van die voorlichtings filmpjes over hoe ene meisje in de prostitutie komt. pas aljeblieft op met wat je doet en veel succes met een keuze maken<3 


Reageer