Skip to main content

Hallo,

Ik ben verliefd op iemand van 1 jaar ouder en ik zie ze dus alleen tijdens de speeltijd.(en nu elke woensdag maar niet heel het jaar). Ik ken haar ook pad van dit jaar en voor die woensdagen zag ik haar nooit maar nu zie ik haar echt de hele tijd (vind ik wel leuk)

Is dit normaal/raar?

Hebben jullie het ook dat je de persoon waar je verliefd op bent de hele tijd tegenkomt?

Alvast bedankt

Anoniem MV.

Heyz,

 

Ik ben ook verliefd. Nu is het bij mij niet zo dat ik hem de hele tijd tegenkom, aangezien hij verder weg woont (De tekst is gewijzigd omdat deze in strijd was met forumregel 6: Plaats op het forum geen persoonsgegevens). 

Zou het misschien kunnen zijn dat ze je stalkt? Of ja, dat ze de hele tijd probeert te zijn waar jij bent. Altijd als ik naar school fiets kijk ik ook extra om me heen of ik mijn crush zie. 

Tip 1: Als je haar weer tegenkomt, moet je gewoon aan haar vragen wat haar op die plek brengt. Als ze niet snel een antwoord heeft, is de kans dat ze je stalkt al een stuk groter.

Tip 2: Wanneer je haar weer tegenkomt, vraag je gewoon of ze af wil spreken. Of als het bijvoorbeeld bij een speeltuin bij jou in de buurt is, vraag je d'r gewoon mee naar binnen om iets te drinken. Als jullie binnen zijn gaan jullie (natuurlijk) naar je kamer en dan moet je gewoon eerlijk zijn.

Ik ben ook van plan om aan mijn crush te vragen om een keer af te spreken, 'gewoon voor de lol', en hem dan te vertellen dat ik hem leuk vind.

Hopelijk heb je iets aan deze tips en ik wens je heel veel succes (wow ik lijk mijn bio docent bij een proefwerk wel). 

 

Groetjez van Iemandjuh.


Nee dat is zeker niet raar. Er zijn genoeg kinderen die dit ook hebben. Misschien kan je eens met haar gaan praten?


Heyz,

 

Ik ben ook verliefd. Nu is het bij mij niet zo dat ik hem de hele tijd tegenkom, aangezien hij in de Reeshof woont en ik in Tilburg. Maar ik zie hem wel elke dinsdag. 

Zou het misschien kunnen zijn dat ze je stalkt? Of ja, dat ze de hele tijd probeert te zijn waar jij bent. Altijd als ik naar school fiets kijk ik ook extra om me heen of ik mijn crush zie. 

Tip 1: Als je haar weer tegenkomt, moet je gewoon aan haar vragen wat haar op die plek brengt. Als ze niet snel een antwoord heeft, is de kans dat ze je stalkt al een stuk groter.

Tip 2: Wanneer je haar weer tegenkomt, vraag je gewoon of ze af wil spreken. Of als het bijvoorbeeld bij een speeltuin bij jou in de buurt is, vraag je d'r gewoon mee naar binnen om iets te drinken. Als jullie binnen zijn gaan jullie (natuurlijk) naar je kamer en dan moet je gewoon eerlijk zijn.

Ik ben ook van plan om aan mijn crush te vragen om een keer af te spreken, 'gewoon voor de lol', en hem dan te vertellen dat ik hem leuk vind.

Hopelijk heb je iets aan deze tips en ik wens je heel veel succes (wow ik lijk mijn bio docent bij een proefwerk wel). 

 

Groetjez van Iemandjuh.

Ik ben verliefdnop haar. Ik denk niet dat zij ook op mij verliefd is. Het gebeurt automatisch: ik loop rond op de speelplaats en mijn oog valt op haar.

Anoniem MV.


Reageer