Verliefd op iemand op wie ik niet verliefd wil zijn...

  • 7 May 2022
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii, nou ik zit in een heeeele ingewikkelde situatie…

Ik heb al twee en een half jaar contact met iemand. En met contact bedoel ik lichamelijk contact ook, om het zo te zeggen. Het probleem is, ik begin een beetje gevoelens voor hem te krijgen en dat wil ik en hoef ik echt niet te hebben. Het gaat alles lastiger maken. We zijn beide wel cool met wat we nu hebben en van mij hoeven we ook geen relatie te starten. Nou je zou vast denken.. is toch niet zo erg. Hier nog een paar details: hij is wat ouder.. heel wat ouder en hij heeft een vriendin. Ja dat lees je goed, en ja die gedachten die nu door je hoofd heen gaan zijn ook goed. Het is echt heel twisted, I know, en echt heel fout. Maar wat ik zeker weet, is dat ik hem niet zomaar kwijt wil. Hij heeft me uit m’n dieptepunt geholpen zonder het zelf te weten en hij heeft me geleerd om ergens een beetje van mijn leven te houden.

Back to my point: ik hoef dus echt niet verliefd op hem te worden of te zijn, maar dat is precies wat er gebeurt. Ik merk dat ik hem vaker mis, dat ik vaker aan hem denk, dat ik vaker gewoon in z’n armen wil liggen zonder wat dan ook verder te doen. In ieder geval… ik weet niet echt hoe ik met die gevoelens om moet gaan. Als iemand tips heeft, hoor ik het al te graag want ik struggle er echt mee soms. Ik weet gewoon niet precies wat ik moet doen? En contact verbreken en afstand nemen van hem is geen optie want dat wil ik niet :)

Anyways, bedankt voor het lezen!


2 reacties

Badge

Miss kan je je een beetje inhouden maar toch nog vaak met hem afspreken en niet zeggen dat je verliefd op hem bent

Badge

hoeveel ouder is ie? en sws als ie n vriendin heeft wrm gaat e dan met jou? miss kan je je gevoelens aan m vertellen en miss voelt ie wel t zelfde voor jou

 

 

Reageer