Skip to main content

dus ik heb gevoelens voor een meisje in mijn vriendengroep. het probleem is dat ik niet weet of zij iets voor mij voelt.  maar we doen wel anders als we alleen met elkaar praten. ik weet niet wat ik moet doen ik wil wel met haar zijn maar ik wil de vriendschap die ik heb met haar ook niet verliezen. wat moet ik doen? en heeft iemand anders een zelfde ervaring? 

Glimlach gwn eens naar dr, kijken of zij ook glimlacht, dan zie je het vaak al aan hoe ze tereug reageert/ tereug kijkt….

 

 

Mij_Niet_Gezien 


Misschien een keer 1 op 1 afspreken..


ik was nog vergeten te melden dat we in de vakantie veel met elkaar hebben ge appt. en veel persoonlijke dingen hebben gedeeld. de rest van de vrienden groep weet hier niets van af zelfs de andere meiden niet.


ik was nog vergeten te melden dat we in de vakantie veel met elkaar hebben ge appt. en veel persoonlijke dingen hebben gedeeld. de rest van de vrienden groep weet hier niets van af zelfs de andere meiden niet.

Waag je kans! Vraag dr ee keer mee naar de bios dan!@jaivy - al zegt, super plan 😃 

 

Mij_Niet_Gezien 


Eigenlijk kun je 2 dingen doen. Of je houdt het voor je en dan zal je nooit weten of het wat kan  worden. Of je zegt het gewoon tegen haar. En ja, dan is er een kans dat zij voor jou niet die gevoelens heeft. Als jullie echt goede vrienden zijn zal je die vriendschap hierdoor niet zo snel verliezen hoor.

 


Reageer