Ik ben verliefd op een jongen in mijn klas maar ik weet niet wat ik niet doen wat ik kan het hem niet vertellen waarom? Nou al mijn klasgenoten zeggen dat wij goed bij elkaar passen en dat wij een stel zijn. Het word raar als ik nu aan hem verkering zou vragen. En ik zou ook nog belachelijk worden gemaakt door mijn vriendinnen omdat ze hem vies vinden maar ik denk hier heel anders over. Wat moet ik nu doen?
Weet iemand wat ik kan doen?
Ik ben verliefd op een jongen in mijn klas maar ik weet niet wat ik niet doen wat ik kan het hem niet vertellen waarom? Nou al mijn klasgenoten zeggen dat wij goed bij elkaar passen en dat wij een stel zijn. Het word raar als ik nu aan hem verkering zou vragen. En ik zou ook nog belachelijk worden gemaakt door mijn vriendinnen omdat ze hem vies vinden maar ik denk hier heel anders over. Wat moet ik nu doen?
zoiezo 1 als je vrienden je belagelijk maken om iets of echt pesten / plagen en dan plagen in de zin dat je het niet leuk vind en zij dat weten dan zijn het geen echte vrienden sorry dat ik dat zeg maar vrienden maken je niet belagelijk denk ik 2 ik zou het hoe noem je dat suptiel doen dus gwn als julli al vrienden zijn iets leuks doen met zen 2en (sorry als je er niks aan hebt) heb zelf geen ervaring met jongens en of meisjes
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.