Vraag

verliefd op iemand

  • 8 February 2022
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hey,

 

ik ben tijdens gym gevraagd tot verkering door een meisje( laten we haar Julia noemen) naast mij stond een vriend(bart) en haar vriendin (jasmijn) ging mee. Ik heb nee gezegd, omdat ik eigenlijk verliefd ben om die andere vriendin die er bij stond. Bart die er bij stond weet dat ik op de ander verliefd ben en nog een andere vriend (Egbert). Maar ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen want als ik nu Jasmijn ga vragen is dat best wel kut want dan gaat zij er (Misschien) vandoor met Julia’s crush (ik dus) als je het nog volgt. En ik weet überhaupt niet of ze mij leuk vind of niet, duss iemand misschien tips, over hoe ik Jasmijn moet vragen zonder Julia pijn te doen, of mijn vrienden te hulp vragen. Of misschien iets subtiels doen. Tipss???


5 reacties

Badge

poeh poeh wat een verhaal. Ik snap je probleem ik heb het zelf nog nooit mee gemaakt dus ja. Maar als meisje zijnde kan ik je wel vertellen dat er een girlcode is dat je niet met de jongen die je vriendin leuk vind iets mag nemen. Maar een vriendin van mij zit nu in een relatie met m'n ex. Dus in hoeverre die er nog is weet ik niet. Ik zou gewoon een beetje polsen van wat haar type is, wat ze in dagelijks leven doet. Eigenlijk een beetje interesse komen en zo kijken of het klikt van beide kanten. 

Reputatie 2
Badge

Haaii,

Dat is wel een dilemma.

Ik vind het lief dat je ‘Julia’ niet wil kwetsen door ‘Jasmijn’ te vragen. Je hebt gewoon best veel pech dat ze vriendinnen zijn en dat ‘Jasmijn’ jou leuk vind.

Toch vind ik dat het niet per se jouw probleem is. Het is jammer voor Jasmijn, maar ik vind dat je alsnog het recht hebben om verliefd te zijn op Julia en haar te vragen. Wat zij daar vervolgens mee doet is haar keuze. Ik denk dat het het beste is om Jasmijn gewoon te vragen. Dus niet in het geheim en dan achter Julia haar rug om verkering hebben. Dat is alleen maar vervelender voor haar. 

Ik zou dus niet te veel bezig zijn met of je Julia kwetst of niet. Tuurlijk, het is vervelend voor haar, maar hoe hard het ook klinkt: zo is het leven gewoon. Soms vind je mensen leuk en vinden zij jou niet leuk. Ik vind dat jij in ieder geval gewoon mag vragen aan Jasmijn of ze verkering wil.

Ik wens je heel veel succes!

 

Reputatie 7
Badge +19

Ga voor wat jou het beste lijkt en misschien moet je dan nog even wachten met vragen dan is haar verliefdheid van degene die jou vroeg al een beetje over.

Reputatie 7
Badge +17

Ga voor wat jou het beste lijkt en misschien moet je dan nog even wachten met vragen dan is haar verliefdheid van degene die jou vroeg al een beetje over.

Ik ben het met je eens. Soms kom je in contact met iemand en dan voel je wat voor haar en dan kan of mag dat niet. En ik wil dat dan laten weten.  Maar ik hoop dan dat ik degene toch nog een keer wie weet tegenkom en dan wil ik lief zijn. Dus dan stuur ik naar dat ene meisje toch een lieve verlegen kus. 😘❤️ Want als je bij iemand past komt dat vanzelf goed.

Liefs en grtz Julian XXX 

Reputatie 7
Badge +19

Ga voor wat jou het beste lijkt en misschien moet je dan nog even wachten met vragen dan is haar verliefdheid van degene die jou vroeg al een beetje over.

Ik ben het met je eens. Soms kom je in contact met iemand en dan voel je wat voor haar en dan kan of mag dat niet. En ik wil dat dan laten weten.  Maar ik hoop dan dat ik degene toch nog een keer wie weet tegenkom en dan wil ik lief zijn. Dus dan stuur ik naar dat ene meisje toch een lieve verlegen kus. 😘❤️ Want als je bij iemand past komt dat vanzelf goed.

Liefs en grtz Julian XXX 

Was dat voor mij? Ik echt ik vind jou ook leuk alleen dit forum houdt ons en mij tegen ik hoop zo dat ik je een keer ontmoet aan elke Julian die ik tegen kom vraag ik nu Julian julian12? Maar tot nu toe nee nee en nog eens nee ook voor jou een dikke vette kus van mij en heel veel liefs

Reageer