Skip to main content

Heey 

ik ben al een lange tijd verliefd op een meisje ik heb haar verkering gevraagd een paar maand geleden maar ze heeft mij afgewezen want ze was op mij en iemand anders verliefd op dat moment maar een tijd geleden vroeg ze me of ik nog verliefd was op haar ik heb toen nee gezegd en ze antwoordde spijtig maar ik heb de dag nadien het uitgelegd en gezegd dat ik nog op haar verliefd ben maar ze heeft juist een relatie gehad en ik wilde er niet van profiteren van de situatie 

maar mijn vraag is hoe ik het moet aanpakken met haar

Yoo anoniem 9300

wat was het antwoord toen je zei dat je nog verliefd op haar was? Misschien kan ik dan een beter antwoord geven.

groet

 


Ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je haar leuk vind, dan kan ze zelf aan jou vertellen of het wederzijds is. 


Yoo anoniem 9300

wat was het antwoord toen je zei dat je nog verliefd op haar was? Misschien kan ik dan een beter antwoord geven.

groet

 

Ze zei spijtig toen ik het haar zei


Ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je haar leuk vind, dan kan ze zelf aan jou vertellen of het wederzijds is. 

Heb ik gedaan en ze zei dat ze op mij was maar nu niets meer voelt 


Heb ik gedaan en ze zei dat ze op mij was maar nu niets meer voelt 

Hey,

dat is lastig. Je iemand niet dwingen om je leuk te vinden. Misschien was ze in een lastige bui. En kun je het nog eens rustig uit proberen te leggen. Maar als het er niet is is er niets.


Reageer