Skip to main content

Hii,

Aan het begin van de vierde klas kreeg ik een crush op een meisje, dit was voor mij nieuw omdat ik daarvoor alleen maar jongens leuk had gevonden. Een paar maanden later werd zij de gf van mijn bff. Ik ben daardoor ook best wel close met haar (als goede vrienden), maar daardoor ben ik heel erg voor haar gevallen en ik weet niet zo goed wat ik ermee moet (ook heb ik het gevoel dat het obvious is dat ik haar leuk vind)

Tegen mijn bff durf ik hier niets over te zeggen en ik ben eigenlijk continu bang dat ik me verspreek of dat ze erachter komt. Omdat ik nu eigenlijk al twee jaar alleen haar leuk vind, heb ik ook een deel van mijn crushes verzonnen omdat ik ook niet meer wist wat ik moest. Mijn bff is absoluut niet vergevingsgezind (ze zou me zeker omdat ik nooit iets heb gezegd nooit vergeven) en ik ben bang als ik iets zeg of me verspreek dat ik mijn bff of mijn crush gwn als platonische vriendin te verliezen. Maar daardoor durf ik tegen haar (bff) ook niet te zeggen dat ik bi ben en lieg ik ook sneller over andere dingen. Verder vertellen we elkaar alles en het voelt echt heel toxic dat ik niet eerlijk ben.

Moet ik haar iets vertellen? En wat dan? Of moet ik hier met een andere vriendin over praten?

Geen reactie

Reageer