Verliefd op ''fuckboy''....?

  • 28 January 2018
  • 3 reacties
  • 235 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey! Waarschijnlijk zie je het al aan, de titel/onderwerp van deze topic. Maar ja ik ben dus verliefd op een ''fuckboy'' ik ben daar achter gekomen, omdat ik merkte dat die met veel andere meiden praatte. Natuurlijk is dat geen probleem, om met het andere geslacht te praten. Maar ja het ging wel over intieme dingen etc. Dus ja toen begonnen de twijfels al. En later op een feestje zag ik hem zoenen, met een ander meisje wat dus vreemdgaan is. Het ''speet'' hem heel erg beweerde die. Maar ja hoe moet ik dat geloven als die veel meiden, enzo heeft op Insta en Snap waar die het over intieme heeft. Ik wil het wel uitmaken maar aan de andere kant vind ik hem, super aardig en hij is een beetje de enige die mij begrijpt. Mijn vriendinnen zeggen ook dat ze hem een, fuckboy vinden eigenlijk al vanaf het begin van onze relatie. Dus ja...... Heeft iemand tips? Thnx alvast! XXX-me!

3 reacties

Hoi! Wat lastig dit.. Ik denk dat je misschien gewoon even met hem moet praten over zijn gedrag en hoe jij je voelt..


Ik hoop dat het werkt

X
@XHAPPYX Dankjewel voor het reageren en het advies! Ik zal het proberen, ik hoop ook dat het werkt. Heb wel met hem gepraat, maar niet echt duidelijk. Nogmaals dankjewel voor, het reageren en het advies! X
Reputatie 3
Badge +4
Uitmaken...? Je vind hem super aardig maar vind je hem ook echt leuk? Is het niet misschien gewoon een goede vriendschap?

Het feit dat hij iemand anders zoent betekent al dat hij niet alleen oog voor jou heeft. Hij kijkt en flirt ook met ander meiden...

Ik had het uitgemaakt maarja tis aan jou.

Succes

Reageer