Verliefd op ex-vriendin van vriend!

  • 3 April 2018
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
- aangepast door de Kindertelefoon, contactgegevens verwijderd.-

Hoiiii,
Ik ben ibi en ik ben net nieuw hierop.. ik heb best wel een groot probleem.. ik weet niet of iemand mij hierin kan helpen..
Maar ik ben verliefd op een meisje (Ze heet Veronique) en ze had eerst een relatie met mijn beste vriend.. (Jimmy)
Zij speelt een spelletje dat ik ook speel (Minecraft) maar ik durf haar niet te vragen.. want 1. mijn beste vriend word dan boos..
en 2. misschien lachen mensen mij uit voor e-dater (Relatie/daten via het internet/spelletje)
kan iemand mij helpen?

Groetjes
Ibi

1 reactie

Hi Ibi07,

ik ben M&M's en ik val op jongens, dus weet niet precies hoe meisjes reageren, maar ik denk wel dat je haar gewoon kunt vragen.

Kun je misschien eerst irl afspreken? Zit ze bij je op school, dan kun je misschien samen een stukje naar huis fietsen en kletsen of in een tussenuur ff cola en chips halen bij de supermarkt ofzo. En dan als jullie elkaar een beetje beter kennen haar een keertje ergens mee naartoe vragen en trakteren op een ijsje ofzo. Ondertussen kun je tijdens minecraft haar ook berichtjes sturen.

Jouw vriend is misschien wel haar ex, maar hij moet ook begrijpen dat het uit is en dat het leven doorgaat. Je kunt eerst een tijdje met haar chatten en pas dan een keertje tegen je vriend zeggen dat je wel af en toe een leuk contact met haar hebt. Dan is hij een beetje voorbereid.

Niks aantrekken van dat ze je dan e-dater noemen.
Als ik me alles aan had moeten trekken wat ze allemaal al tegen mij hebben gezegd, dan had ik geen leven.

Het gaat erom dat je het leuk wilt hebben met een meisje en zolang je daar niemand pijn mee doet, moeten ze hun mond houden.

Jouw vriend moet ook snappen dat als jij haar leuk vindt dat je dan met haar wilt kletsen en dingen doen.

Wordt zij jouw eerste vriendinnetje? Ik zeg "wordt" omdat ik er voor het gemak maar van uit ga, dat het je gaat lukken :)

Ik zou zeggen, succes en ga ervoor.

Misschien kunnen meisjes je ook nog helpen of andere jongens hier op het forum.

Fijn weekend :)

Groetjes,
M&M's

Reageer