Verliefd op ex?

  • 2 March 2022
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben 13 jaar. Vorig jaar na 3 maanden heb ik het uitgemaakt met mijn ex. Hij was hartstikke lief en grappig alleen hij begon raar en onaardig tegen mijn familie te doen en toen was ik klaar met hem. Een maandje geleden begon ik weer met hem te appen en hem ook een beetje leuk te vinden. Alleen ten eerste wil ik het zeggen omdat ik hem echt lief en alles vindt maar ook niet omdat ik weet dat als we weer zouden krijgen iedereen raar gaat denken over mij. Iedereen denkt dat hij lelijk enzo is maar hij is gewoon heel gevoelig. Weet iemand hoe ik dit een beetje kan oplossen.

 

Sorry als het geen duidelijk verhaal is;(

 

Ik


4 reacties

Ps: hij is niet knap:disappointed_relieved:

Reputatie 3
Badge +3

Als je hem echt leuk vind kun je zeggen dat het je spijt hebt dat je het hebt uitgemaakt en hem opnieuw vragen en als hij ook nog van jou houd zal hij wel ja zeggen neem maar van mij aan 😉

Reputatie 5
Badge +3

-onnodige quotes verwijderd-

Hey meid, 

Het is het zelfdr bij mij mijn vriends moeder hsd het uitgemaakt tussen ons gisteren dus ja.  Luister niet nasr die kinderen jij kan beter. Hun zijn gewoon jaloers  dat jij een aardige en knappe jongen heb.

Groetjes en liefs Rowena xxx

 

Reputatie 1
Badge

Als je hem echt leuk vind, moet je er voor gaan! Los van wat anderen over jou gaan denken, zolang jij maar gelukkig bent!

Reageer