Skip to main content
Vraag

Verliefd op een vriendin

• June 9, 2025
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy, 

Ik vind een vriendin van mij dus echt super leuk, alleen denk ik niet dat zij hetzelfde voelt voor mij. Af en toe krijg ik wel het idee dat ze mij misschien wel leuk vind, maar ik denk dat ik me dat verbeeld. Ik ben trouwens ook een meisje. Ze is wel bi, maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik wil het eigenlijk echt heel graag vertellen, maar ik ben bang dat ik onze vriendschap verpest. Want wie wil nou bevriend blijven met iemand die een crush op je heeft waar je geen interesse in hebt. We zitten ook in dezelfde vriendengroep en ik wil het niet awkward maken voor mijn andere vrienden. Ik weet het gewoon even niet. Heeft iemand tips? 

1 reactie

• Net nieuw
  • June 11, 2025

Heyyy! ik kan je denk ik wel helpen. ik heb dus een vriendin (ik ben wel een jongen van 12 jaar en mijn vriendin is ook 12) en ik vond haar al best lang leuk. Je kan haar wat hints geven misschien en misschien een beetje gaan appen. of je kan doen durf of de waarheid doen en dan vraag je: wie is je crush? en als ze dan niet wil antwoorden of bloost is de kans groot dat ze jou ook leuk vind. ik hoop dat je hier iets aan hebt… 😀