Vraag

verliefd op een vriendin

  • 4 July 2021
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Badge

Hoi hoi! Ik heb een beetje advies nodig. 
 

Een vriendin van mij is een jaartje geleden uit de kast gekomen als lesbisch. Zelf was ik hier nog nooit echt mee bezig, totdat zij mij dus vertelde dat ze lesbisch was. Nadat ik dit hoorde ging ik zelf ook erg veel nadenken over mijn seksuele voorkeuren. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik wel zie hoe het loopt en mezelf geen labels ga geven. 
 

Laatste paar maanden gaan die vriendin en ik meer met elkaar om en ik begin te merken dat ik gevoelens voor haar heb. Het enige wat ik kan doen is aan haar denken en elke keer als ik een melding op mijn telefoon krijg hopen dat het van haar is. Ik wil het liefst alleen nog maar bij haar zijn. Soms heb ik wel eens het gevoel dat ze met mij flirt, ik weet niet of dit iets betekent,  omdat zij zelf wel eens tegen mij heeft verteld dat ze vaak flirt met mensen en dat ze dat leuk vind om te doen. Ik heb wel het gevoel dat ze het extra bij mij doet? Maar ik denk dat dat gewoon aan mij ligt en dat dat helemaal niet zo is. Wat moet ik hier nu mee? Moet ik het haar vertellen wat ik voor haar voel? Ik vind dit erg eng om te doen omdat ik bang ben voor de reactie van haar en mijn anderen vriendinnen. Of zal ik niks tegen haar vertellen en wachten tot het misschien een keer over gaat?  Ook denk ik dat zij niet weet dat ik meisjes ook wel leuk vind. 
 

Ik hoop dat iemand mij een beetje advies kan geven! 😘
 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Je kan het gewoon vertellen, wie weet denkt zij er het zelfde over.

Reageer