Verliefd op een van mijn beste vrienden

  • 16 February 2024
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hi, 

Ik zit dus met een probleem.

Ik ben sinds een paar maanden verliefd op een van mijn beste vrienden.

Toen blijk een paar weken later dat mijn beste vriendin OOK verliefd is op hem. 

En weer een paar weken later bleek dat mijn andere bestie OOK verliefd is op dezelfde.

Hij is er van hen al achter gekomen dat ze op hem zijn. Ik wil alleen niet dat hij er van mij ook achterkomt. 

Heeft iemand misschien tips?

 


4 reacties

Reputatie 1
Badge

Heyyy!!

Wat een ingewikkelde situatie zeg. Als jij niet wil dat hij erachter komt gaat het erg lastig worden. Als je hem echt heel erg leuk vind zou ik misschien de situatie aan hem uitleggen. Misschien vindt hij jou ook wel hartstikke leuk maar je kan hier pas achter komen als je het hem verteld.

Hoe dan ook moet je doen wat voor jou goed voelt

Reputatie 2
Badge +2

@xxanoniempjeeexx dankjewel voor je hulp. Ik denk er nu over na om het gewoon te vertellen.

Reputatie 2
Badge +2

@xxanoniempjeeexx,

Ik heb het niet verteld maar wel de stap genomen om anoniem een roos in zijn tas te stoppen. Het helle verhaal staat in mijn nieuwste topic

Reputatie 2
Badge +2

Hi,

 

Ik wou graag nog een vervolg maken op een van mijn vorige topics, 

 

Ik heb dus laatst een roos ( een gehaakte) in zijn tas gestopt tijdens techniek met behulp van 2 vriendinnen. 

Ik begin aan het begin:

 

ik zat in techniek en ze zeiden dat ik echt wat moest doen. Ik heb gevraagd of ze het voor mij wouden doen omdat ik het niet durf. Een van de 2, B ging hem erin stoppen en E stond op wacht. Uiteindelijk is het mislukt, er zijn nu verschillende verhalen. Het een is dat een andere jongen ( P ) die uit de tas van mijn crush  ( S) heeft gehaald en het aan een andere jongen ( J) heeft gegeven. Vervolgens ging J eraan plukken en stukmaken. P heeft hem toen uit zijn handen getrokken en op het bureau van de meester gelegd. Het aners is kwa begin alleen anders, dat is namelijk dat S hem aan J heeft gegeven. Uiteindelijk heb ik hem weer stiekem meegepakt. 

In de gang ging hij ons bestoken met vragen. Hij vroeg of wij het hadden gedaan en dat als hij nog éen kaartje kreeg, dat hij hem dan in het vuur zou gooien.

 

Ik houd jullie op de hoogtte

 

xxx Tomaatjeeeee

Reageer