Vraag

verliefd op een meisje, waarvan ik niet weet of ze mij ook leuk vind.

  • 26 July 2023
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Badge

Ik heb verliefd op een meisje die ik momenteel pas 1,5 week ken, ik weet niet of ze mij ook leuk vind. Hoe kom ik daar achter.


3 reacties

Reputatie 2
Badge

Je hebt haar pas 1,5 week geleden ontmoet, maar er is iets speciaals aan haar dat je niet uit je hoofd kunt zetten.  En geloof me… je hoeft geen expert te zin om liefdesignalen op te pikken. Let gewoon op kleine dingen als jullie samen zijn. Kijkt ze je diep in de ogen als je met haar praat? Lacht ze om je grappen? (zelfs als ze eigenlijk niet zo grappig zijn) enz. 

Kijk ook naar hoe ze zich gedraagt als jullie niet samen zijn. Stuurt ze je een berichtje om te vragen hoe je dag was? Probeert ze gesprekken gaande te houden? Als ze de moeite doet om contact met je te houden, is dat natuurlijk een teken dat ze je beter wil leren kennen;)

Maar vergeet nooit: wees gewoon jezelf. Het heeft geen zin om je anders voor te doen, want uiteindelijk wil je dat ze verliefd wordt op de echte jij. Maar onthoud het is nog maar een begin, dus geef een beetje tijd. 

Reputatie 7
Badge +6

Hey, dat kan je vooral zien op de manier hoe ze naar je kijkt.

Hier een lijstje met signalen:

Ze kijkt naar je

Haar vriend(inn)en beginnen te lachen als jij langskomt

Ze is verlegener bij jou dan bij anderen

Ze doet aardiger tegen jou dan anderen

Of ze plaagt je juist

Als ze je vaak 'per ongeluk' aanraakt

Als ze je complimenten geeft

Als je via via dingetjes hoort

Als anderen haar met jou gaan koppelen (het kan zijn dat ze hen gevraagd heeft om dat te doen, als een soort hint)

Ze lacht meer als jij bij haar bent

 

Ik hoop dat dit een beetje helpt! Groetjes Julie

Badge

dankjewel voor de tips, ze probeert wel mn hand vast te houden als we samen zijn. Ze stuurt ook wel berichten met erin dat ze me leuk vind met een hartje, maar ik weet niet of dat een grap is.

Reageer