Skip to main content

Hallo allemaal. Ik ben 14 jaar oud en zit in de 2e klas en ik ben smoorverliefd op een meisje van mijn school, ze zit ook in de 2e maar in een andere klas. Ik vind het moeilijk om haar te benaderen omdat ik niet echt met haar bevriend ben we praten soms wel maar we zijn niet echt vrienden. Ook vind ik het moeilijk omdat veel van mijn vrienden ook met haar bevriend zijn, een tijd geleden (toen ik nog niet verliefd op haar was) begonnen die vrienden steeds grappen te maken over dat ik op haar verliefd was en zij op mij enz. Maar toen heeft zij heel de tijd een beetje verlegen gezegd dat dat niet waar was (maarja ik heb niet zo veel verstand van meisjes dusja) maar ik vond haar toen ook niet leuk en heb dat ook gewoon gezegd dus nu vind ik het moeilijk om haar te benaderen want ik zie haar nooit ook niet online bij les ofzo en ik mis haar best, ookal praatten we niet vaak ik mis haar aanwezigheid gewoon. Maar ik vind het dus lastig om te zien of ze mij misschien ook leuk vind maar ik wil ook niet voorschut staan bij al mijn vrienden.

graag tips

Hoi

Denk je dat je dit meisje stilaan beter zou kunnen leren kennen? Op die manier kan jullie band groeien, en kom je er misschien wel achter of er wat meer dan vriendschap in zit. Stuur haar gerust een berichtje met de vraag hoe het met haar gaat; dat vindt ze vast attent :slight_smile:

Gr. Kenshin

Hoi

Ik zal inderdaad wat Kenshin zegt haar een berichtje sturen. Begin gewoon luchtig niet gelijk het diepe induiken. maar gwn hoe het met haar gaat, wat ze zoal doet nu tijdens corona enz. Ze zal dit vast aardig vinden en niet raar. Doe haar dus gwn een berichtje en wie weet ontstaat er wat moois!

veel geluk!

Reageer