Verliefd op een meisje van 3 jaar jonger die ik ken van internet

  • 9 January 2020
  • 7 reacties
  • 230 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo. Ik ben een jongen van 16 en ben verliefd geworden op een meisje die ik ken via Playstation. Ze is 13 jaar en we gamen vaak samen. Ik begon aan mezelf te merken dat ik haar eigenlijk heel leuk vind. Ik heb haar op insta en snap en heb ook haar nummer. Ze heeft me foto’s gestuurd hoe ze eruit ziet en ik heb hetzelfde gedaan. Ik vond haar al leuk door haar persoonlijkheid en hoe ze is en nu ik haar heb gezien op de foto’s is ze nog leuker. Ze is precies zoals ik haar had ingebeeld op basis van haar persoonlijkheid. Ik heb nog nooit zo’n speciaal gevoel gehad dan het gevoel wat ik bij dit meisje heb. Ik weet alleen niet of zij mij eigenlijk wel leuk vind of dat ze mij meer als vriend ziet. Ik wil onze vriendschap niet verpesten en heb haar dan ook niet gezegd dat ik haar leuk vind. We hebben elkaar nog nooit ‘echt’ ontmoet en het is misschien best raar als je verliefd bent op iemand die je niet ‘echt’ kent. Ze woont zo’n 45 minuten bij me vandaan. Heeft iemand tips hoe ik dit kan aanpakken ofzo? Ben zelf nooit zo goed geweest met liefdes en heb dan ook al zo’n 5 jaar geen relatie meer gehad en eigenlijk nog nooit echt een serieuze realtie gehad. En waar ik ook mee zit is dat ik 16 ben en zij 13. Kan dat of niet? Alle tips of ervaringen zijn welkom, want ik weet echt niet wat ik moet doen.


7 reacties

heyyy,

 

welkom in het online internet leven! ik snap wat je bedoeld ik ben zelf een meisje van 14 en mijn vriend 16 heb ik ontmoet via het internet. ik heb wel wat tips voor. mijn vriendje woont 1 ur 15 min van mij vandaan. en ik heb hem dus ontmoet via het internet.

wat wij hebben gedaan is gewoon als vrienden afgesproken ik had hem al wel verteld dat ik hem leuk vond dat vond hij oke maar hij wou me wel eerst in het echt ontmoeten. wat ik heb gedaan is het aan mijn ouders verteld dat ik een jongens vriend ( in jou geval meisjes vriendin) had onmoet via snap that. ik heb mijn ouders verteld over waar we zouden afspreken en de foto’s laten zien. maar mijn ouders waren niet helelmaal voor. dus ging ik met hem ( in jou geval haar) video bellen dan konden mijn ouders zien wij hij (jou geval zij) was. ze vonden het oke mijn ouders brechten me persoonlijk daar naar toe naar het afspreek punt en hebben samen met mij gewacht tot hij er was.  dit was voor mij heel helpend we hebben vaker afgesproken bij mij en bij hem thuis. uiteindelijk heb ik hem de liefde verklaard. 

 

ik hoop dat mijn verhaal en mijn ervaaring jou kan helpen. want liefde is geweldig! 

spreek duidelijk af met jou ouder hoe en wat en vraag ze als je dat wilt mee!!

 

en over je vraag met 13 en 16. dat zijn maar cijfers liefde kent geen leeftijd. nee wat ik wil zeggen is dat als zij het ook voelt en het zeker weet maakt het echt niet heel veel uit. maar uit meisjes ogen. ga niet te snel en vraag of ze het oke vind. 

 

ik hoop fat dit je iets helpt.

 

groetjes Juul

heyyy,

 

welkom in het online internet leven! ik snap wat je bedoeld ik ben zelf een meisje van 14 en mijn vriend 16 heb ik ontmoet via het internet. ik heb wel wat tips voor. mijn vriendje woont 1 ur 15 min van mij vandaan. en ik heb hem dus ontmoet via het internet.

wat wij hebben gedaan is gewoon als vrienden afgesproken ik had hem al wel verteld dat ik hem leuk vond dat vond hij oke maar hij wou me wel eerst in het echt ontmoeten. wat ik heb gedaan is het aan mijn ouders verteld dat ik een jongens vriend ( in jou geval meisjes vriendin) had onmoet via snap that. ik heb mijn ouders verteld over waar we zouden afspreken en de foto’s laten zien. maar mijn ouders waren niet helelmaal voor. dus ging ik met hem ( in jou geval haar) video bellen dan konden mijn ouders zien wij hij (jou geval zij) was. ze vonden het oke mijn ouders brechten me persoonlijk daar naar toe naar het afspreek punt en hebben samen met mij gewacht tot hij er was.  dit was voor mij heel helpend we hebben vaker afgesproken bij mij en bij hem thuis. uiteindelijk heb ik hem de liefde verklaard. 

 

ik hoop dat mijn verhaal en mijn ervaaring jou kan helpen. want liefde is geweldig! 

spreek duidelijk af met jou ouder hoe en wat en vraag ze als je dat wilt mee!!

 

en over je vraag met 13 en 16. dat zijn maar cijfers liefde kent geen leeftijd. nee wat ik wil zeggen is dat als zij het ook voelt en het zeker weet maakt het echt niet heel veel uit. maar uit meisjes ogen. ga niet te snel en vraag of ze het oke vind. 

 

ik hoop fat dit je iets helpt.

 

groetjes Juul

Heel erg bedankt Juul! Ik denk alleen dat ze mij niet echt leuk vind als vriendje en als ik haar vraag om af te spreken dat ze dit niet wilt...

Heyy,

 

geen probleem!!

misschien niet als vriendje maar zou je het ook oke vinden om haar te onmoeten als vriend. en haar te hebben als vriendin maar niet al vrinedinnetje.?

en weetje proberen kan altijd!😉

 

en als je nog vragen hebt mag je ze altijd stellen.

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Jordy

 

Je kunt het afspreken misschien ook verwoorden als chillen. Als je eerst op neutraal terrein (niet bij een van jullie thuis) een keer iets leuks gaat doen kan je elkaar beter leren kennen. Misschien vindt ze het dan wel leuk om een keer bij je op bezoek je komen. Ik denk dat als jullie eenmaal vaker bij elkaar zijn (en misschien wel een keertje logeren samen) het best wel een succes zou kunnen worden.

 

Veel succes!

Karel

Bedankt Karel en Juul. Zo had ik er nog niet over nagedacht. Ik ga dit binnenkort maar eens proberen. Niet geschoten is altijd mis!

precies!

Badge +1

K snapje, heb ook zoiets, alleen kan ik niet meer met haar in contact komen, zei is 15 en ik ben 16.....

Reageer