Verliefd op een meisje uit mijn klas

  • 7 March 2021
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

Badge +1

Hoi allemaal! Ik zit al bijna een half jaar in de klas met alleen maar meiden.

Op zich zijn ze best knap, maar één springt er echt enorm uit.

Ik noem haar even Sarah, ze is volgens mij 19 jaar oud en heeft echt super mooie ogen en is echt super mooi

Naarmate ik meer naar haar kijk beginnen er vlinders te fladderen

Maar ik durf het haar niet te vragen face-to-face want ik weet niet zeker hoe ze gaat reageren en/of ze al een vriendje heeft

Ik ben sowieso niet van plan om dit op school te vragen omdat dat heel ongemakkelijk gaat zijn!

(Ik heb wel haar nummer gefixt via de klassenapp!)

Hebben jullie tips hoe ik het kan vragen?

Later!

Anoniem45126


2 reacties

Haii! Misschien is het handig om aanwijzingen te geven dat je haar leuk vindt, dan kan ze het opmerken en er misschien wat mee doen. Het is heel moeilijk om je gevoelens te uiten als je die persoon echt leuk vind, ik had er zelf ook last van toen ik me vriend leuk begon te vinden maar ik begon aanwijzingen te geven en hij daarna ook en nu zijn we al een tijdje bij elkaar 😊❤

Werkt het niet met die leuke meid dan is dat inderdaad jammer, maar weet wel dat er nog genoeg andere meiden en/of jongens rond lopen die misschien dan wel intresse in je hebben 😘

Badge +1

Vandaag was ik even wat aan het halen in de stad en toen kwam ik dat ene meisje tegen!

Ze had me eerst niet in de gaten dus ik appte haar met: Klopt het dat ik jou net zag lopen?

Pas bij het station had ze door dat ik het was!

Ik voel me gewoon veilig bij haar en ze is een hele lieve meid en voor mijn gevoel kan ik alles met haar delen!

Nu nog maar even een plan bedenken hoe ik haar ga laten weten dat ik haar stiekem leuk vind..

See you later!

Anoniem45126

Reageer