verliefd op een meisje uit de klas

  • 23 June 2021
  • 5 reacties
  • 114 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey

Ik ben een jonge van 17 jaar. Dus in de klas is er een meisje die ik wel zie zitten. En ik denk zij mij ook maar het probleem is dat wij nooit met elkaar praten. Dus hoe kan ik dit het besteaanpakken? 


5 reacties

Ik denk dat een goede eerste stap is om bevriend met haar te worden. Je kan haar gewoon eens aanspreken of als je ziet dat ze een bepaald vak moeilijk vind haar daarmee helpen, gewoon kleine dingetjes om een praatje mee te kunnen starten. Als je dan eenmaal bevriend bent zorg je dat je een band met haar opbouwt en wie weet wat voor moois er allemaal van komt! Ik zou vooral niet te veel haast ermee hebben!

Groetjes,

Lucas

Hey lucas 

Bedankt voor je reactie! Hoe zou ik het dan nu doen want we hebben geen school meer tot september. Dus dan zie ik haar niet. Maar ik heb wel haar snap maar ik vind het precies stom om gewoon in eens met haar te gaan sturen. 

Groetjes 

 

Reputatie 2
Badge +3

Je kan gewoon eerst een paar gesprekken starten via snap en dan kan je misschien eens vragen of ze ergens wil afspreken ofz

-onnodige quotes verwijderen-

 

Hey

Ja dat wil ik wel maar ik weet gewoon niks waarover ik moet sturen.

Hey @Bleu ,

Sorry voor de late reactie maar ik heb zelf ook het eerste contact via social media gemaakt en dat groeide uit tot iets moois dus het hoeft helemaal niet raar te zijn. Je kan gewoon iets simpels doen zoals reageren op een foto van haar. Ik weet niet of je ook haar insta hebt dan is dat wat makkelijker. Je kan haar dan bijvoorbeeld een privé bericht sturen over iets wat ze post of in haar story zet (daar kan je zelfs speciaal op reageren door op 'chat bericht sturen' te klikken). Zo kan je een gesprek starten, maar forceer het niet. Als je merkt dat ze niet leuk reageert zou ik niet door lijven gaan. Dan kan je altijd nog geduld hebben (hoe moeilijk dit ook is) en wachten tot na de vakantie.

Heel veel succes en plezier!

Lucas

Reageer