Vraag

Verliefd op een meisje met een vriend

  • 22 December 2021
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Ik heb dus een heel leuk meisje leren kennen via snapchat. Ik ken haar nu al zeker 2 maanden en ik vind haar al een tijdje echt heel leuk. We zijn ook hele goeie vrienden geworden. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk en als ik haar naam op mijn telefoon zie verschijnen wordt ik gwn zo vrolijk. Het ding is dus dat ze al een vriendje heeft en ze woont best ver bij me vandaan. Vorige week is ze bij me geweest met een vriendin want ze wilde mij graag eens in het echt zien en toen is ze ook blijven slapen. We hadden het heel gezellig samen en hebben goede gesprekken gehad met elkaar. Binnenkort ga ik eens naar haar toe (wrs in de kerstvakantie) en dan blijf ik daar ook slapen. Maar waar ik dus heel erg mee zit is, dat ik haar heel leuk vind, maar ik weet niet of ze mij ook leuk vind op die manier. Ook heeft ze dus een vriendje wat het ook niet makkelijk maakt. Dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik zit er best wel mee en merk gwn dat ik elke dag eraan denk. Moet ik het aan haar vertellen of juist niet en hoe moet ik het aanpakken? Ik heb namelijk al eens eerder een leuke meid ontmoet via snap, afgesproken en haat verteld dat ik haar leuk vind en 2 weken erna nooit meer contact gehad. Ik ben dus heel bang dat het ook zo gaat verlopen bij haar en dat wil ik echt niet. Heeft iemand tips hoe ik dit het beste aan kan pakken of iets? Alle tips helpen!


1 reactie

Reputatie 5
Badge +3

Ik zou je echt even gedeisd houden en als je het niet meer houd het haar zeggen alleen miss maak je dan idd dingen kapot dus doe voorzichtig 

Reageer