Vraag

verliefd op een meisje maar ik ben zelf een hetero meisje en zijn is bisexueel vlgms

  • 8 June 2022
  • 5 reacties
  • 126 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

hoi, ik ben een meisje van 12 jaar en zit in de eerste klas van het vo, er zit een meisje bij mij in de mentorklas en ze gaat steeds een tafel voor me zitten bij bio bv. bij sommige lessen hebben wij vaste plekjes en zitten we niet bij elkaar maar toch blijft ze me steeds aankijken… ook zit ze bij gym steeds vaker aan me en nie op een rare manier maar als ik bijvoorbeeld weg wil renne voor iemand pakt ze me steeds vast bij mn armen terwijl ze dat eerder helemaal niet deed, ik heb geen idee of ze verliefd op me is maar ik denk het wel. ik ben zelf hetero maar zij valt op jongens en op meisjes, wat moet ik doen en hebben jullie tips?


5 reacties

Badge

Vind je het leuk als ze je aanraakt of als ze je aandacht geeft en vind je haar ook mooi? Want als dat zo is dan ben je misschien ook wel verliefd op haar. Dat zou super leuk zijn misschien kun je aan haar vragen of ze op iemand verliefd is

hou me maar op de hoogte ik ben benieuwd 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Sorry als ik iets verkeerd begrijp, maar als jij verliefd op haar bent, ben je niet hetero. Het kan lang duren voordat je je seksualiteit weet, je bent nog jong, en zie hieruit dat het dus ook blijkt dat jongens niet het enige geslacht waar je op valt, voor het geval dat je gevoelens voor haar hebt. Seksualiteit hoeft helemaal niet te betekenen dat je 24/7 op bepaalde geslachten valt, al is het 1 meisje en voor de rest jongens, is het biseksueel. Maar als dat meisje pas later in je leven is, snap ik het dat je een lange periode hebt gedacht en gezegd dat je hetero bent. Seksualiteit kan je niet veranderen, maar wel kan het zo zijn dat je erachter komt dat het niet klopt en je daardoor dus een andere seksualiteit blijkt te zijn.

Reputatie 1
Badge +1

Als je zelf niet verliefd op haar bent, wees dan eerlijk naar haar toe. met eerlijkheid kom je altijd het verste.

 

groetjes Blue!

Reputatie 1
Badge +1

@Pastel heyy thx voor je reactie, ik heb het gevoel dat zij verliefd op mij is maar bedankt voor je info en hulp✌🏻

 

onnodige quotes verwijderd 

Reputatie 1
Badge +1

@Tja1011  hey! thx voor je reactie! indd ik voel me beter als zij me aanraakt dat me bestie klinkt heel gek maar het is echt zo, prc wat jij zegt ik heb graag oogcontact bedankt voor je hulp!❤️

onnodige quotes verwijderd 

Reageer