Vraag

verliefd op een meisje

  • 3 February 2024
  • 11 reacties
  • 270 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey ik ben dus heel erg verliefd op een meisje maar een probleem ze word over een paar maanden 18 (en ik ben 13 bijna 14) 

Zou het een goed idee zijn om haar gwn te vragen want ze vind mij namelijk ook leuk maar het leeftijdsverschil is een beetje groot dus aub iemand help

 

Gr j_maaktniet


11 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hii @J_maaktniet 

 

Wat leuk om te lezen dat je verliefd bent. Persoonlijk lijkt het mij qua het leeftijdsverschil niet heel handig om iets met haar te nemen, maar wie ben ik om dat tegen je te zeggen. 

Als jullie elkaar echt leuk vinden en je haar wil vragen zou ik eerst vragen aan je ouders hoe zij hier instaan… 

 

Succes en hou je ons op de hoogte?

 

xoxo

Reputatie 1
Badge

-onnodige quote verwijderd-

Mijn ouders vinden het alles behalve goed hahaha maar ik ben zo verliefd op haar maar als mijn ouders het niet goed vinden is het zo

Badge +1

Bijzonder dat jij het vraagt aan je ouders! Dat doe ik nooit, k hou het privé.

Maar hè, 18 en 13/14 is inderdaad een beetje groot leeftijds verschil. Zelf ben ik ook verliefd, hoor, maar wel met iemand waar ik niet mee in contact kan komen…

;) kweet niet zo goed wat k er mee moet.

Reputatie 7
Badge +17

Tja, je kan er niets aan doen als je verliefd bent maar 13/18 vind ik zelf wel echt een te groot verschil. En iemand van (bijna) 18 die zoiets overweegt vind ik ook wel een 🚩 eerlijk gezegd. Ik zou je aanraden het niet te doen, maar goed je moet het zelf weten.

Besef wel dat als jullie iets beginnen het voor haar strafbaar is seksuele handelingen te doen met jou tot je 16 bent. Niet dat jullie dat per se van plan zijn, maar dat je het ff weet. Zij kan daar echt gezeik mee krijgen.

 

Badge +1

(….)

Besef wel dat als jullie iets beginnen het voor haar strafbaar is seksuele handelingen te doen met jou tot je 16 bent. Niet dat jullie dat per se van plan zijn, maar dat je het ff weet. Zij kan daar echt gezeik mee krijgen.

 

Ik ben inderdaad wel metje eens, tim, in deze gekke wereld (vooral nederland…….) kun je met helemaal alles gezeik krijgen, owee als je je hondenbelastingen niet hebt betaald, (gellukig is dat op t moment alleen in nederland zo…..).

Maar gut, als je zo verliefd bent geworden op iemand met een groot leeftijds verschil, (wat ik heel goed snap), dan moet je welleens waar een beetje voorzichtig aan doen, (zoals tim zei, want anders krijg een heleboel gezeik aan kop), maar verder ben je vrij om je weg te gaan, zou ik zeggen.

Reputatie 1
Badge
 

(…)
Besef wel dat als jullie iets beginnen het voor haar strafbaar is seksuele handelingen te doen met jou tot je 16 bent. Niet dat jullie dat per se van plan zijn, maar dat je het ff weet. Zij kan daar echt gezeik mee krijgen.

 

Seksuele handelingen ben ik voorlopig nog niet van plan maar ik denk nu wel dat het een beter idee is om een paar jaar te wachten met een relatie 

Reputatie 5
Badge +3

hiii J_maaktniet,

Ik zeg altijd maar: “leeftijd is maar een getal” . niet dat je op je 14e met iemand van 30 gaat dat niet maar je snapt wat ik bedoel. zelf vind ik iemand leuk die minder dan een jaar ouder is en iemand die 2 jaar jonger is maar. doe wat je niet laten kunt, volg je hart

heel veel liefs,

anoniemeboy14

Reputatie 1
Badge


Voor iedereen ik heb haar gwn gevraagd 

Reputatie 4
Badge +1


Voor iedereen ik heb haar gwn gevraagd 

Wowww hoe ging het?❤️❤️❤️

Sorry dat dit mijn 1e reactie hier is maar ik lees al een tijdje mee (ong het zelfde probleem met 🤏minder leeftijds verschil) 

Reputatie 1
Badge

Wowww hoe ging het?❤️❤️❤️

Sorry dat dit mijn 1e reactie hier is maar ik lees al een tijdje mee (ong het zelfde probleem met 🤏minder leeftijds verschil) 

 

Het is goed gegaan zij vind mij ook leuk

Reputatie 4
Badge +1

 

Het is goed gegaan zij vind mij ook leuk

Yayyyyyy ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ik ben zo blij voor je!!!!!!!!!!!

Knuffel van mij 🦥🦥🦥

Reageer