Vraag

verliefd op een meisje

  • 19 September 2023
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Oke dus ik vind een meisje heel erg leuk. Ik ken haar al een paar jaar maar heb haar een tijdje niet gesproken omdat ze op een andere school zat. Nu zit ze bij mij op school en zie ik haar heel vaak lopen en vind haar echt heel knap. Ik heb haar snap en insta maar weet niet wat ik moet vragen of zeggen

Iemand ideen?

Thx alvast

 


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoihoi,

 

Ik snap je helemaal, want liefde is zeker niet makkelijk! Ga een keer het gesprek aan, vraag hoe het met haar gaat enz. Een beetje algemene vragen, want als ik het goed lees zie je haar lopen, maar spreek je haar niet echt. Leer haar eerst goed kennen en dan kun je na een tijdje leuke dingen samen gaan doen, ga een keer schaatsen (het wordt weer koud), ga wat drinken met haar, of doe iets wat jullie allebei leuk vinden. Maar let op, doe dit op z'n tijd! Niet te gehaast. 

 

Ik hoop dat je er wat aan gaat hebben! Succes!

Groetjes,
Ruben!

Reputatie 3
Badge

hey. dit ligt er heel aan hoe jij bent maar wat ik zou doen is naar haar insta een bericht schrijven zoals: “hey, dit is misschien een beetje onverwachts maar ik vind je al een tijdje best wel leuk. ik moest het even kwijt en ik zit er al een tijdje mee. (dan iets improviseren waarom en hoe je haar leuk vind)

 

Reageer