Vraag

Verliefd op een meisje

  • 7 February 2023
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

ik ben al een tijdje stapelgek op een meisje (4 maanden) alleen weet ik niet hoe ik het kan aanpakken. Het is mn eerste keer verliefd en vindt het dus best lastig. Ik merk wel dat ze me soms zomaar aankijkt in de klas. Heeft iemand tips om misschien iets met haar te krijgen?

Grote groetn van Henk de Steen Zonder Been (vergeet niet zonder been;))


3 reacties

Badge

Hey Henk de Steen Zonder Been (vergeet niet zonder been;))

Ik ben inmiddels al wat ouder en heb hier dus ook wat meer ervaring mee. Ik gebruik altijd de volgende techniek: ‘aanstaren’.  Je moet er een soort wedstrijd van maken. Als zij wint, dan is de relatie nep.

Snap je?

Daarnaast kan je ook haar adres vragen. Het is wellicht ook een optie om gewoon aan te bellen.

Groetjes van je favoriete knaap kaasniffo3🤐

 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 

10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Anne - De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +15

leuk toch?!

bij ons op school is er elk jaar een Valentijns actie, en dan kan je anoniem (of niet anoniem, dat kan je zelf kiezen) een kaart, roos, of zoiets dergelijks laten “afgeven”. 

is btw helemaal niet duur, 3,50-, of zoiets. 

misschien is iets dergelijks ook bij jullie op school, dat zou dan wel perfecte timing zijn…

 

 

zo niet, kan je altijd nog zelf iets komen, of nog leuker, zelf iets maken, een kaart of kettingkje ofzo, jij weet waarschijnlijk het best wat ze leuk gaat vinden….

 

ikzelf zou het dus wel met Valentijn doen, maar als jij het op een andere dag wilt doen kan het ook natuurlijk.

veel suc6 Henk de steen zonder been (en nee, ik vergeet niet zonder been😅) 

 

Mij_Niet_Gezien

Reputatie 4
Badge +3

Heyy,

misschien kun je iets doen voor valentijns dag? Wel een grote move, maar beter in privé. Je kan ook om haar snap vragen!! 

Groetjess

Reageer