Vraag

verliefd op een meisje

  • 25 November 2020
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

hoii,

ik ben een meisje van 12 en ik vind iemand leuk. maar niet zo maar iemand het is een meisje. ik ben vaker verliefd geweest maar dat was op een jongen en het voelt een beetje raar ofz maar ik weet het dus niet. zijn er mensen die dit ook is overkomen en tips hebben want ik weet ff nii wat k moet doen.

en weet er iemand hoe je weet dat je echt verliefd bent?

groetjes meisje


2 reacties

Als je echt verliefd bent dan weet je het gewoon, het is niet erg om verliefd te zijn op hetzelfde geslacht. Misschien moet je hier zelf even aan wennen en als ik jou was zou ik het ook even voor jezelf houden, niet omdat het raar is, maar gewoon om het zeker te weten. Ik heb er zelf geen moeite mee als je gay of bi bent maar er zijn mensen die dat wel hebben en als je voor iets uitkomt wat je helemaal niet bent, kan je dat veel drama kosten. 

Reputatie 1
Badge +1

Als je echt verliefd bent dan weet je het gewoon, het is niet erg om verliefd te zijn op hetzelfde geslacht. Misschien moet je hier zelf even aan wennen en als ik jou was zou ik het ook even voor jezelf houden, niet omdat het raar is, maar gewoon om het zeker te weten. Ik heb er zelf geen moeite mee als je gay of bi bent maar er zijn mensen die dat wel hebben en als je voor iets uitkomt wat je helemaal niet bent, kan je dat veel drama kosten. 

oke bedankt voor het advies

Reageer