Vraag

verliefd op een meisje


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben een meisje van 12 en ik denk dat ik verliefd ben op een meisje maar hoe weet ik of zij ook op meisjes valt en hoe kan ik een leuk gesprek hebben met haar in mijn vorige topic kreeg ik geen reactie dus ik hoop dat iemand snel reageert


18 reacties

Een leuk gesprek beginnen kan op wat voor manier dan ook, denk na over dingen die jijzelf leuk vind om te doen en vraag hiernaar en probeer open vragen te stellen (hiermee bedoel ik stel geen vragen waar met ja en nee op gereageerd kan worden). 

Als je zelf zeker bent van op wie je valt kun je het ook hier over hebben (misschien wel wat later want je wilt natuurlijk ook niet binnen komen vallen met hai ik val op meiden). 

Ik hoop dat je hier iets aan had! 

xx eli :)

Een leuk gesprek beginnen kan op wat voor manier dan ook, denk na over dingen die jijzelf leuk vind om te doen en vraag hiernaar en probeer open vragen te stellen (hiermee bedoel ik stel geen vragen waar met ja en nee op gereageerd kan worden). 

Als je zelf zeker bent van op wie je valt kun je het ook hier over hebben (misschien wel wat later want je wilt natuurlijk ook niet binnen komen vallen met hai ik val op meiden). 

Ik hoop dat je hier iets aan had! 

xx eli :)

Maar wat voor vraag kan ik dan stellen 

Een heel basic gesprek zou kunnen gaan over dagelijkse dingen, denk dan aan vragen zoals: 

Wat houdt je bezig nu je thuis zit? 

Nog goede netflix series of youtubers waar ik naar moet kijken? 

Of hele simpele vragen zoals: 

Favoriete eten? en waarom..  hobby's, sporten, wat wil je later gaan doen als beroep. 

Op internet staan heel veel vragen lijsten. Google bijvoorbeeld op ‘vragenlijst om iemand beter te leren kennen’.  Maar laat haar ook vragen stellen, probeer het een beetje in evenwicht te houden. 

Reageer vooral als ik nog ergens mee kan helpen! 

eli :)

Een heel basic gesprek zou kunnen gaan over dagelijkse dingen, denk dan aan vragen zoals: 

Wat houdt je bezig nu je thuis zit? 

Nog goede netflix series of youtubers waar ik naar moet kijken? 

Of hele simpele vragen zoals: 

Favoriete eten? en waarom..  hobby's, sporten, wat wil je later gaan doen als beroep. 

Op internet staan heel veel vragen lijsten. Google bijvoorbeeld op ‘vragenlijst om iemand beter te leren kennen’.  Maar laat haar ook vragen stellen, probeer het een beetje in evenwicht te houden. 

Reageer vooral als ik nog ergens mee kan helpen! 

eli :)

Maar hoe kan ik dat zij met mij een gesprek begint in plaats van andersom 

Jij wilt dat zij een gesprek met jou begint? 

Ik zou niet zo goed weten hoe je dit kunt doen zonder dat je zelf al iets doet. Het kan helpen om te snappen of te reageren op insta verhalen. Snap bijvoorbeeld een snap met ‘ik verveel me, wie heeft zin om te snappen’ .  Dat lijkt me een manier om ervoor ze zorgen dat zij een gesprek begint. 

Hoe kan ik goede vrienden worden met haar want ik heb niet echt het gevoel dat we vrienden zijn eerst wel maar nu dus niet meer

Als jullie voorheen omgingen als vrienden dus ook app contact zou je hier mee kunnen beginnen, een gesprek openen en vragen hoe het gaat etc. 

Hoe is het gekomen dat jij het gevoel hebt dat jullie nu minder contact hebben?

Als jullie voorheen omgingen als vrienden dus ook app contact zou je hier mee kunnen beginnen, een gesprek openen en vragen hoe het gaat etc. 

Hoe is het gekomen dat jij het gevoel hebt dat jullie nu minder contact hebben?

Ik heb niet goede dingen over haar gezegd en zo en  ik meende het niet dus hoe kan ik weer vrienden met haar worden

Wat voor dingen heb je gezegd als ik vragen mag, je zou altijd kunnen beginnen met een excuses. 

Wat voor dingen heb je gezegd als ik vragen mag, je zou altijd kunnen beginnen met een excuses. 

Dat ze overdrijft enzo 

Over wat voor dingen? 

Het beste lijkt me een excuses aan te bieden voor wat jij dan gezegd zou hebben, hoe lang geleden is het dat jullie voor het laatst gepraat hebben? 

Over wat voor dingen? 

Het beste lijkt me een excuses aan te bieden voor wat jij dan gezegd zou hebben, hoe lang geleden is het dat jullie voor het laatst gepraat hebben? 

2 dagen ofso  maar van wat ik gezegd is al een half jaar geleden

Als jullie nog steeds praten, lijkt het mij dat wat jij hebt gezegd bij haar al achter haar ligt. Mocht jij je hier toch nog schuldig over voelen, kun je je excuses aanbieden. En anders zou ik het gwn houden op normale gesprekken over wat je doet in het dagelijks weten. 

Als je verder nog advies wil van iemand anders zou je even met de kindertelefoon zelf kunnen bellen of chatten, misschien dat zij je nog een ander advies kunnen geven. 

 

Als jullie nog steeds praten, lijkt het mij dat wat jij hebt gezegd bij haar al achter haar ligt. Mocht jij je hier toch nog schuldig over voelen, kun je je excuses aanbieden. En anders zou ik het gwn houden op normale gesprekken over wat je doet in het dagelijks weten. 

Als je verder nog advies wil van iemand anders zou je even met de kindertelefoon zelf kunnen bellen of chatten, misschien dat zij je nog een ander advies kunnen geven. 

Heel erg bedankt

Hoii ik heb best wel vaak met haar geappt maar ze reageert opeens niet meer ze is wel online geweest maar ze heeft het nog niet gezien wat ik heb gespot en ik heb het iets van vorige week geappt  wat moet ik nu

Misschien kan je het dan beter met rust laten voor een tijdje, als je wel iets wilt appen probeer dan  lief en vriendelijk te zijn.

Misschien kan je het dan beter met rust laten voor een tijdje, als je wel iets wilt appen probeer dan  lief en vriendelijk te zijn.

Bedankt zal ik doen 

Hier ben ik  weer ik denk dat ik niet meer met haar durf te appen want ik zei hey en ze had het al wel gezien maar niet terug geappt dus ik ben bang dat ze mij een beetje irritant gaat vinden en dat wil ik dus niet dus wat moet ik doen

Reageer