Beantwoord

verliefd op een meisje

  • 27 March 2020
  • 5 reacties
  • 806 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,  jongen 15 hier.

ik werk in de supermarkt en vind al een langere tijd een collega leuk.

maar ik weet niet hoe ik nu verder moet, tips zijn van harte welkom. 

icon

Beste antwoord door A. xxxx 28 March 2020, 14:20

Bekijk origineel

5 reacties

Hey M15

 

Je zou kunnen proberen om deze collega wat beter te leren kennen. Probeer bijvoorbeeld de pauzes samen door te brengen, of begin gerust een gesprekje op een moment dat het in de winkel wat minder druk is. Als jullie elkaar wat beter kennen, zou je deze collega kunnen vragen of deze graag eens wat zou gaan drinken. 

 

Gr. Kenshin

 

(P.S. Dat ‘wat gaan drinken’ zal weliswaar moeten wachten tot de quarantaine opgeheven wordt, en de drinkgelegenheden weer toegankelijk zijn. Samen sporten kan, waar ik woon, met een correcte afstand echter nog wel.)

Reputatie 1
Badge

heyy m.15,

ik ben een meisje van 14 en ik kan puur verliefd worden op een jongen door aandacht te krijgen. dus als je haar (denk ik) echt leuk vind ga er dan op af en geef haar net wat meer aandacht. raak haar schouder aan bij het vakkenvullen of help haar met iets. maar doe niet te veel en geef haar ook de ruimte want anders kan het heel arkward worden. merk je dat ze dit plagere gedrag ook bij jou terug gaat doen, dan vind ze je waarschijnlijk leuk. dan zou ik denken YOLO ga dr lekker voor je leeft maar een keer en vertel haar dat je haar leuk vindt.  als ze je negeert of wegloopt  terwijl jij haar aandacht geeft dan zou ik stoppen met moeite doen want dan is ze blijkbaar niet geïnteresseerd. hopelijk heb je hier wat aan.

 

groetjes A.xxxx 

Reputatie 3
Badge +3

Heyy

Leer haar wat beter kennen. Gewoon een gesprekje beginnen in de pauze of zoiets. Word vrienden. En wees lief! Geef haar complimentjes, miss af en toe een cadeautje, dat soort dingen.

En als je daar genoeg zelfvertrouwen voor hebt, vraag haar uit! Ga een film kijken, iets eten, ga desnoods wandelen.

Ik hoop dat dit geholpen heeft 

XOXO 

~BreezyOcean

Er is bij mij een meisje op school en ik denk dat zij me leuk vind omdat ze heel vaak met haar vriendinnen naar mij kijken en als ik naar haar toe ga om een kletsje te maken dan is het vaak best gezellig. Maar ze gaf me ook een keer een high five toen ik zei dat ik jarig was en dat vond ik raar en we hebben elkaar ook op Snapchat, we hadden ook een keer samen gepraat en we staarde elkaar allebei een paar seconden aan, maar wanneer ik haar een berichtje stuur op insta of Snapchat dan ziet ze het nooit of reageert ze pas na 3 dagen en dat vind ik raar want als ze me leuk vind dan wil ze toch wel reageren? En ik wil ook graag op een creatieve manier haar nummer vragen maar dat lukt natuurlijk niet als ze niet reageert, dus ik twijfel of ze me nou wel leuk vind of niet , kunnen jullie mij helpen?

Reputatie 1
Badge

Er is bij mij een meisje op school en ik denk dat zij me leuk vind omdat ze heel vaak met haar vriendinnen naar mij kijken en als ik naar haar toe ga om een kletsje te maken dan is het vaak best gezellig. Maar ze gaf me ook een keer een high five toen ik zei dat ik jarig was en dat vond ik raar en we hebben elkaar ook op Snapchat, we hadden ook een keer samen gepraat en we staarde elkaar allebei een paar seconden aan, maar wanneer ik haar een berichtje stuur op insta of Snapchat dan ziet ze het nooit of reageert ze pas na 3 dagen en dat vind ik raar want als ze me leuk vind dan wil ze toch wel reageren? En ik wil ook graag op een creatieve manier haar nummer vragen maar dat lukt natuurlijk niet als ze niet reageert, dus ik twijfel of ze me nou wel leuk vind of niet , kunnen jullie mij helpen?

Sommige mensen zitten wat minder op Social Media,  maak een topic hiervoor aan

 

Reageer