Vraag

Verliefd op een meid die me al heeft afgewezen en nu de ex is van een vriend van mij

  • 23 July 2021
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

Badge

Joooh, dus een jaar geleden was ik verliefd op een vriendin van mij, ik had haar toen verkering gevraagd en ze had me afgewezen.  We bleven gewoon vrienden (werden eigenlijk wel betere vrienden) en 2 maanden geleden heeft ze gekregen met een vriend van mij. 

Dat ging goed maar 2 dagen geleden hoorde ik van de jongen dat het uit is gegaan (zij vond dat hij te veel met z’n vrienden omging en hierdoor hadden ze geen tijd met elkaar).  En deze dagen doet onze hele vriendengroep er een beetje lacherig over (vooral de jongen uit haar vorige relatie) dat ik haar nu moet fixe enz. 
Wat moet ik doen???


4 reacties

Badge

als je niet verliefd op haar bent zou ik het niet doen.

als je wel verliefd op haar bent zou ik even met die vriend overleggen of jij haar verkering mag vragen. doe dit met zijn 2en en niet waar andere bij zijn.

 

xx

lovelivelife 

Hey, als je nog gevoelens hebt voor haar zou je verkering kunnen vragen. Wel zou ik vragen aan die vriend die eerst met haar had of hij het oké vind. 

 

jjj

Badge

Hij vindt het oké, maar ik heb het gevoel dat het dom van me zou zijn als ik haar nu verkering zou vragen. Omdat zij me al eens heeft afgewezen, dus er bestaat een ENORME kans dat dit opnieuw zal gaan gebeuren, misschien moet ik gewoon wachten totdat zij een stap gaat maken.

Ja je zou kunnen wachten om te zien of zij de eerste stap gaat zetten, maar als dit te lang duurt zou ik alsnog op haar afstappen want nee heb je en ja kun je krijgen. Je weet maar nooit en mensen veranderen telkens van mening dus misschien dat ze je nu leuker vind en jullie kennen elkaar ook beter nu dus dat helpt natuurlijk.

Veel succes alvast! :)

 

Reageer